زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه منازل مسکونی و محله‌های پررفت و آمد ادامه می‌دهد نیروهای مقاومت فلسطین نیز در دفاع از خود حملات موشکی جدیدی را علیه تل آویو ترتیب دادند. شهدای غزه به ۱۲۰۳ نفر رسید منابع فلسطینی […]

زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه منازل مسکونی و محله‌های پررفت و آمد ادامه می‌دهد نیروهای مقاومت فلسطین نیز در دفاع از خود حملات موشکی جدیدی را علیه تل آویو ترتیب دادند.

شهدای غزه به ۱۲۰۳ نفر رسید

منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدا و مجروحان غزه در پی تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

به گزارش زیرنویس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، بنابر اعلام منابع رسمی فلسطینی شمار شهدای غزه تاکنون به ۱۲۰۳ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۱۲۰۳ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز ۵۷۶۳ نفر است.

۱۵ شهید در بمباران جبالیا

تیم‌های امدادرسان تا این لحظه اجساد ۱۵ شهید را از زیر آوار منزلی در جبالیا در شمال نوار غزه که توسط جنگنده‌های اسرائیلی بمباران شد، بیرون کشیدند.

رکورد زنی صهیونیست‌ها در کودک‌کشی

رژیم صهیونیستی طی ۹۶ ساعت اخیر ۳۳۰ کودک و نوزاد فلسطینی را شهید کرده است.

بنابر اعلام منابع موثق آماری در این جریان بمباران وحشیانه ۶ روز اخیر علیه نوار غزه، بیش از ۲۰۰ زن فلسطینی نیز به شهادت رسیده اند و شمار زیادی از مجروحان نیز از زنان و کودکان هستند.

در ادامه حمایت‌ها از تل‌آویو؛ وزیر خارجه آمریکا وارد اراضی اشغالی شد

وزیر خارجه آمریکا وارد اراضی اشغالی شد

وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی شد.

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا دقایقی قبل برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم وارد اراضی اشغالی شد.

وزیر خارجه آمریکا بعد از پایان سفر چند ساعته خود به اراضی اشغالی، به مصر می‌رود. وی همچنین قرار است با پادشاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اردن دیدار کند.

پیش از این روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش داده بود که در بحبوحه جنگ بین تل آویو و حماس، آنتونی بلینکن به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ارشد، تصمیم دارد به اراضی اشغالی سفر کند.

کاخ سفید: بایدن هیچ سندی درباره ادعاهای اسرائیل علیه فلسطینی‌ها ندیده است

سخنگوی کاخ سفید ادعاهای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ارتکاب اقدامات توسط نیروهای مقاومت فلسطین را رد کرد.

 روزنامه واشنگتن پست به نقل از سخنگوی کاخ سفید در ارتباط با ادعاهای مطرح شده از سوی صهیونیست ها علیه مقاومت فلسطین، نوشت: نه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و نه هیچ مسئول آمریکایی دیگر هیچ تصویری مبنی بر تأیید صحت گزارش‌های منتشر شده در این خصوص، ندیده است.

وی ادامه داد: سخنان بایدن در خصوص اقدامات وحشیانه صورت گرفته برپایه ادعاهای سخنگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و گزارش‌های رسانه‌های اسرائیلی مطرح شده است.

پیش از این نیز جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نیروهای مقاومت فلسطین کودکان را هدف قرار نمی‌دهند.

شورای امنیت درباره تحولات فلسطین نشست برگزار می‌کند

شورای امنیت درباره تحولات فلسطین نشست برگزار می‌کند

شورای امنیت روز جمعه برای بررسی تحولات منطقه و درگیری‌ها در فلسطین اشغالی نشست برگزار می‌کند.

به گزارش رویترز، قرار است شورای امنیت سازمان ملل بعد از ظهر فردا جمعه یک نشست برای بررسی تحولات منطقه و مشخصاً درگیری‌ها در فلسطین اشغالی و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار کند.

بر اساس این گزارش، هنوز مشخص نشده است که این نشست به صورت علنی برگزار می‌شود یا خیر. اعضای شورای امنیت طی روز یکشنبه گذشته یک نشست پشت درهای بسته بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست برگزار کردند.

در حالی معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل تلاش می‌کرد نشان دهد اعضای شورای امنیت عملیات طوفان الاقصی را محکوم کرده‌اند، خود اذعان کرد که همه آنها این عملیات را محکوم نکرده‌اند.

اسرائیل هر جنبده‌ای را در غزه هدف قرار می‌دهد

تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز پنجشنبه دور جدیدی از حملات علیه نوار غزه را آغاز کرده است. این حملات اردوگاه الشاطئ واقع در غزه را هدف قرار داده است.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منازل مسکونی در دیرالبلح را بمباران کردند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که آمار شهدای فلسطینی با توجه به وجود پیکرهای آنها زیر ویرانه‌ها و خانه‌های بمباران شده افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هر جنبده‌ای را در نوار غزه هدف قرار می‌دهند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی در شمال غرب نوار غزه را بمباران کردند. قایق‌های جنگی این رژیم نیز حملاتی را علیه منطقه ابوحصیره انجام می‌دهند.

اسرائیل هر جنبده‌ای را در غزه هدف قرار می‌دهد

بیمارستان‌های غزه به سردخانه تبدیل شده‌اند

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که اوضاع انسانی در نوار غزه در شرایط بسیار وخیمی قرار دارد.

از سوی دیگر کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که با طرف‌های اسرائیلی و فلسطینی در خصوص پرونده اسرا در تماس است.

این کمیته تاکید کرد: آماده‌ایم به منظور اهداف انسانی به منطقه سفر کرده و روند آزادسازی اسرا را تسهیل بخشیم. بیمارستان‌های نوار غزه به دلیل توقف خدمات رسانی سرویس‌های پزشکی در سایه قطع برق تبدیل به سردخانه شده‌اند.

اسرائیل هر جنبده‌ای را در غزه هدف قرار می‌دهد

افزایش صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در طوفان الاقصی

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش تعداد کشته‌های خود در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داد و با انتشار لیست جدیدی از اسامی این نظامیان اعلام کرد که تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ۲۲۰ تن افزایش یافته است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که تعداد صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در جریان عملیات طوفان الاقصی به هزار و ۳۰۰ تن رسیده است.

به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب حیفا و حمله موشکی به تل آویو

شبکه الجزیره دقایقی قبل گزارش داد که آژیرهای خطر در منطقه نتانیا واقع در جنوب حیفا به صدا درآمدند.

همچنین روزنامه یدیعوت آحارونت اعلام کرد: حملات موشکی جدیدی تل آویو را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که نیروهای مقاومت فلسطین همچنان تلاش می‌کنند از طریق دریا وارد اراضی اشغالی شوند.

ارتش این رژیم همچنین اعلام کرد که هنوز تصمیمی در خصوص حمله زمینی به غزه اتخاذ نکرده است.

در حال تکمیل

منبع: مـهر