به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره تعداد تیم‌های حاضر و زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگا‌های کشور، اظهار داشت: تیم‌های شرکت ملی‌حفاری اهواز و مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند بوشهر، در رده بزرگسالان و شرکت […]

- لیگ وزنه‌برداری از آبان ماه آغاز می‌شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره تعداد تیم‌های حاضر و زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگا‌های کشور، اظهار داشت: تیم‌های شرکت ملی‌حفاری اهواز و مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند بوشهر، در رده بزرگسالان و شرکت ملی‌حفاری اهواز، مناطق نفت‌خیز خوزستان، نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی و مقاومت گیلان در رده سنی جوانان حضور خواهند داشت. لیگ برتر جوانان و بزرگسالان طی سه هفته برگزار خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفته اول (۹ تا ۱۲ آبان ماه) به میزبانی رشت و باشگاه مقاومت گیلان برگزار خواهد شد. هفته دوم در آذر ماه، شهر اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن میزبان تیم‌های شرکت کننده خواهد بود و میزبان هفته سوم و فینال هم باشگاه مناطق نفت‌خیز در اهواز است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات هفته اول نهم تا دوازدهم آبان ماه برگزار خواهد شد تیم‌های شرکت کننده این فرصت را دارند تا نسبت به تکمیل قرارداد ورزشکاران خودشان اقدام کنند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: اگر باشگاه‌ها می‌خواهند که نتایج بازی‌های آسیایی برای ورزشکاران‌شان تیم‌شان مورد محاسبه قرار گیرد، می‌توانند این مهم را به فدراسیون اعلام کنند تا نتایج بازی‌های آسیایی در هفته نخست برای آن‌ها لحاظ شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: وزنه‌برداری این روز‌ها خالی از وزنه‌بردار و استعداد است و تلاش فدراسیون این است تا با یک استعدادیابی گسترده و میدان دادن به نوجوانان و جوانان دوباره این رشته به روز‌های خوب خودش برگردد و به اصطلاح سرپا شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا