یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس است. او سال قبل هر سه جام ممکن در فوتبال ایران را برد و اکنون تیمش در لیگ قهرمانان و لیگ برتر مدعی است. اما همین گل محمدی اختلافاتی با مدیران ارشد پرسپولیس دارد که بر کسی پوشیده نیست و هرازگاهی کار دست دوطرف می دهد! یحیی گاه و […]

- باشگاه پرسپولیس و سرعت عمل در خبرهای تکذیب‌شده/ هشدار فسخ، پیش نیاز اصلی فسخ است!

یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس است. او سال قبل هر سه جام ممکن در فوتبال ایران را برد و اکنون تیمش در لیگ قهرمانان و لیگ برتر مدعی است. اما همین گل محمدی اختلافاتی با مدیران ارشد پرسپولیس دارد که بر کسی پوشیده نیست و هرازگاهی کار دست دوطرف می دهد!

یحیی گاه و بیگاه از تریبون‌های مختلف استفاده و انتقاداتی از مدیریت باشگاهش می‌کند، چه در مورد نقل و انتقالات و جذب بازیکن باشد و چه پرداخت دستمزد بازیکنان و طلب‌های عقب مانده و هربار چالشی ایجاد می شود. این دو ،سه روزه ابتدا خبر آمد که یحیی هزینه عمل علیرضا خدادادی را پرداخت کرده که بلافاصله باشگاه تکذیب کرد، چرا که این وظیفه باشگاه است و این خبر مستقیماً اقتدار مدیریت را زیر سوال می‌برد!

۲۴ ساعت نشده خبر آمد یحیی به باشگاه نوتیس داده و در آستانه فسخ قراردادش است. آنقدر موضوع مهم بود که بلافاصله هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد. قبل از این جلسه خبر تکذیب شده بود اما بعد از آن اتفاقات جالب‌تری افتاد. کسی از حرف‌های اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه چیز درستی دستگیرش نشد، بالاخره نفهمیدیم یحیی نوتیس داده یا نه و البته همه می‌دانیم او هنوز فسخ نکرده است؛ چرا که به سازمان لیگ مراجعه نکرده و در مسافرت به سر می‌برد. اما هشدار فسخ با خود فسخ فرق دارد و پیش نیاز اصلی فسخ است!

پرسپولیسی ها حق دارند نگران باشند؛ چون ابتدای فصل «علیرضا بیرانوند» بعد از همین نوتیس قراردادش را فسخ کرد. اما این وسط گفته‌های رضا درویش هم جالب است، اینکه یحیی طلبی ندارد و نمی‌تواند فسخ کند! چه یحیی بتواند و چه نه، این شرایط برای تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به مدارج بالا در لیگ قهرمانان است – تیمی که در هر دو عرصه رقبای گردن کلفتی دارد – اصلاً جالب نیست. بهرحال یک نفر این وسط دروغی گفته و بعدا چطور قرار است با هم دوباره کار کنند؟

و اینکه چرا باید اجازه دهیم اتفاقی بیفتد، بعد دنبال تکذیبش باشیم و بعد دنبال درست کردن ماجرا؟!

منبع: خبـر ورزشی