حریف قدرتمندی برای ایران خواهیم بود
حریف قدرتمندی برای ایران خواهیم بود

 حسین عموتا، سرمربی مراکشی اردن، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردای تیمش برابر ایران تأکید کرد که او به دنبال کسب بیشترین سود ممکن از طریق حضور در این مسابقات است که و بر قدرت تیم ملی ایران نیز تأکید کرد. عموتا گفت: تقابل ما مقابل ایران به نفع تیم ملی اردن خواهد بود. […]

- حریف قدرتمندی برای ایران خواهیم بود

 حسین عموتا، سرمربی مراکشی اردن، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردای تیمش برابر ایران تأکید کرد که او به دنبال کسب بیشترین سود ممکن از طریق حضور در این مسابقات است که و بر قدرت تیم ملی ایران نیز تأکید کرد.

عموتا گفت: تقابل ما مقابل ایران به نفع تیم ملی اردن خواهد بود. نتیجه هر چه باشد، نشان می‌دهد که ما حریف قدرتمندی برای ایران خواهیم بود.

سرمربی اردن درباره اردوی قبلی تیم ملی این کشور در اروپا گفت: اردوی اروپا با هدف شناخت بازیکنان بود، اما نتایج خوبی نداشت.

وی افزود: می‌خواهیم بیشترین فرصت را به بازیکنان بدهیم تا سطح کیفی هر بازیکن مشخص شود و از بین آنها، بهترین نفرات را انتخاب کنیم.

عموتا درباره اهمیت موسی التعمری، ستاره مون پلیه در ترکیب اردن گفت: موسی بازیکنی است که ارزش فنی بالایی در زمین دارد و بازیکن تأثیرگذاری است که تیم به توانایی‌هایش وابستگی دارد، ولی ما کاملا به او وابسته نیستیم. همه بازیکنان باید در همه چیز از او الگوبرداری کنند.

سرمربی اردن سخنان خود را با همبستگی نسبت به مردم فلسطین به پایان رساند.

باشگاه خبرنگاران