شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی در نظر دارد با انتقال بازی های استقلال و پرسپولیس به استادیوم جدید چمن استادیوم آزادی را تعویض کند و به بازسازی استادیوم آزادی سرعت بیشتری ببخشد. بر همین اساس سازمان لیگ از تیم های پرسپولیس و استقلال درخواست کرده استادیوم جدیدی برای برگزاری دیدارهای خانگی به این سازمان […]

- استادیوم جدید پرسپولیس و استقلال مشخص شد

شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی در نظر دارد با انتقال بازی های استقلال و پرسپولیس به استادیوم جدید چمن استادیوم آزادی را تعویض کند و به بازسازی استادیوم آزادی سرعت بیشتری ببخشد. بر همین اساس سازمان لیگ از تیم های پرسپولیس و استقلال درخواست کرده استادیوم جدیدی برای برگزاری دیدارهای خانگی به این سازمان معرفی کنند.

بر همین اساس تیم استقلال استادیوم امام رضای مشهد را معرفی کرده و تیم پرسپولیس هم خواهان بازی  در استادیوم شهید کاظمی شده است. تیم های آبی و قرمز برای بازی در این دو استادیوم با مشکل مواجه هستند. تیم استقلال برای بازی در استادیوم امام رضای مشهد می بایست مجوز شورای تامین امنیت استان خراسان را جلب کند و تیم پرسپولیس هم برای بازی در استادیوم شهید کاظمی با مشکل مواجه است. به این خاطر که این استادیوم فاقد پارکینگ است و در مجاورت بزرگراه آزادگان واقع شده است و شورای تامین اجازه حضور تماشاگر در این استادیوم را نمی دهد. در این صورت به نظر می رسد در آینده ای نزدیک دیدارهای این دو تیم به استادیوم تختی تهران منتقل می شود.

منبع: خبـر ورزشی