شهرک‌های صهیونیست‌نشین آماج حملات مقاومت/ حمله به دو پایگاه نظامی
شهرک‌های صهیونیست‌نشین آماج حملات مقاومت/ حمله به دو پایگاه نظامی

ردان‌های قدس و قسام دو پایگاه نظامی و هوایی رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار دادند.

به گزارش زیرنویس،به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی و چند شهرک‌ صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف حملات راکتی و موشکی قرار داده است.

گردان‌های قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان نبرد طوفان الاقصی، پایگاه هوایی حتسریم و پایگاه نظامی رعیم را هدف حملات راکتی و موشکی قرار داده است.

گردان‌های قدس همچنین از حملات سنگین راکتی و موشکی به چهار شهرک صهیونیست نشین ناحل عوز، کیسوفیم، اوشلوم و العین الثالثه خبر داد.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس هم روز پنجشنبه اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، دو شهرک صهیونیست نشین عسقلان و اشدود اشغالی را با ده‌ها موشک بمباران کردند.

منابع رسانه‌ای از به صدا درامدن آژیر ممتد در این دو شهرک و سایر شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه خبر دادند.

منابع پزشکی فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته کشتارها و جنایات هولناکی را در شهرهای رفح و دیرالبلح در جنوب و مرکز نوار غزه انجام داده است.

در حالی که نبرد طوفان الاقصی وارد ششمین روز خود شده است، درگیری بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی در غزه و شهرک‌های اطراف آن ادامه دارد و این درگیری‌ها تا حدودی به جنوب لبنان و مرز مصر نیز گسترش یافته است.

منبع: مـهر