تغییر هیئت مدیره استقلال در حالی که در ابتدای فصل اعضای هیئت مدیره باشگاه دستخوش تغییر شدند، کمی عجیب است اما این موضوع با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان است. از قرار معلوم یکی دو عضوی که از سوی سازمان خصوصی سازی به هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شده اند، هیچ نقشی در درآمدزایی برای […]

- دلیل تغییر هیئت مدیره استقلال مشخص شد

تغییر هیئت مدیره استقلال در حالی که در ابتدای فصل اعضای هیئت مدیره باشگاه دستخوش تغییر شدند، کمی عجیب است اما این موضوع با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان است.

از قرار معلوم یکی دو عضوی که از سوی سازمان خصوصی سازی به هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شده اند، هیچ نقشی در درآمدزایی برای باشگاه نداشته اند. به همین خاطر با گلایه های مطرح شده از این اعضاء وزارت ورزش و جوانان راضی به برگزاری مجمع عمومی و تغییرات در اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شده است.

گفته می شود پیشکسوتان باشگاه استقلال هم در نشست هایی که با کیومرث هاشمی داشتند، به این نکته اشاره کردند که اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال هیچ آورده ی مالی برای باشگاه نداشته اند و حضورشان در جمع اعضای هیئت مدیره با این شرایط هیچ توجیهی ندارد. قرار است در مجمع عمومی باشگاه استقلال افرادی به بدنه مدیریتی باشگاه استقلال اضافه شوند که در جذب سرمایه برای باشگاه توانمند باشند تا مشکلات مالی این تیم به حداقل برسد.

برخی تصور می کردند یکی دو عضوی که سازمان خصوصی سازی به هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی کرده برای این تیم درآمد خواهند داشت؛ در حالی که اصلا اینطور نیست.  

منبع: خبـر ورزشی