به گزارش زیرنویس، مهدی باب الحوائجی در روز پنج شنبه در آیین کلنگ زنی کلانتری فیروزآباد با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امروز توفیقی داشتیم تا در آیین کلنگ زنی کلانتری در شهر فیروز آباد شرکت کنیم تا با ساخت این کلانتری بتوانیم امنیت این شهر را بهتر کنیم. وی ادامه داد: با همت […]

به گزارش زیرنویس، مهدی باب الحوائجی در روز پنج شنبه در آیین کلنگ زنی کلانتری فیروزآباد با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امروز توفیقی داشتیم تا در آیین کلنگ زنی کلانتری در شهر فیروز آباد شرکت کنیم تا با ساخت این کلانتری بتوانیم امنیت این شهر را بهتر کنیم.

وی ادامه داد: با همت بخشدار و شورای شهر فیروز آباد این کلانتری در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع احداث خواهد شد و نیروی انتظامی و فرمانداری در ساخت آن هر کمکی که از دستشان بر بیاید دریغ نخواهند کرد تا هرچه سریعتر این مجموعه ساخته شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پلیس ایران را می‌توان به جهت وجود اعتقاد، توکل به خداوند، متعهد و مقتدر بودن این عزیران در عرصه های خدمت به مردم و جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین پلیس‌های دنیا نام برد.

باب الحوائجی بیان داشت: امنیت و سلامتی دو مقوله ایی است که باید قدر آن را دانست که پلیس نقش مهمی در امنیت جامعه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری امنیت موجود در کشور را مدیون زحمات نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: در ایران اسلامی اگر امنیت وجود دارد به واسطه وجود برادران نظامی و انتظامی است که با زحمات فراوان و از خود گذشتگی شبانه روز مقتدرانه محافظ جان، مال و ناموس مردم ایران هستند و از کیان انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی ادامه داد: اگر پلیس ایران امروز یکی از قویترین پلیس‌های دنیا است دلیل آن وجود ابزارها و ادوات امنیتی نیست خیلی از کشورهای دنیا امکانات و تجهیزات امنیتی و نظامی‌شان از ایران بیشتر است ولی امنیتی که ما داریم را ندارند، دلیلش به واسطه وجود نیروی انسانی و پلیس متعهد و معتقد است.

سردار محمد معظمی گودرزی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز با تاکید به بحث امنیت، گفت: لازمه همفکری و هم افزایی تمام دستگاه‌ها این است که به عنوان متولی در بحث امنیت دخیل هستند و به نوبه خود نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که فضای کاری برای کارفرمایی به وجود می‌آید باید احساس امنیت برای او درست شود و احساس کند سرمایه‌اش برای خودش حفظ خواهد شد و تعرضی به سرمایه شکل نخواهد گرفت.

سردار گودرزی بیان داشت: درحوزه‌های اجتماعی و آسیب‌های آن باید توجه لازم را در بحث امنیت مد نظر داشته باشیم در جامعه محلی و جرم شناسی اجتماعی مردم باید احساس امنیت کنند و بدانند در محلی که زندگی می‌کنند امنیت حاکم است و آسایش و آرامش داشته باشد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: فراجا و نیروی انتظامی باید حافظ جان و مال و ناموس مردم باشد چون مسوولیت خطیری را بر دوش دارد

وی ادامه داد: امنیت جزو لاینفک زندگی بشری است در پیمان نامه و عهدنامه‌ها مهمترین مسئله ای که باید لحاظ شود بحث امنیت است لذا باید بر امنیت یک جامعه بسیار با دید نافذ نگاه کرد تا بتوانیم آن را برای آسایش مردم اجرایی کنیم.

 

منبع خبر: رکنـا