نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارزیابی عملکرد تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم که منجر به پیروزی این تیم برابر مس رفسنجان شد، گفت: استقلال توانست از یک اشتباه استفاده کرده و سه امتیاز را از آن خود کند. استقلال در روزی که حسینی بهترین عملکرد را داشت برنده از زمین خارج […]

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارزیابی عملکرد تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم که منجر به پیروزی این تیم برابر مس رفسنجان شد، گفت: استقلال توانست از یک اشتباه استفاده کرده و سه امتیاز را از آن خود کند. استقلال در روزی که حسینی بهترین عملکرد را داشت برنده از زمین خارج شد تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: اولویت اول و آخر فوتبال ما موفقیت تیم ملی است و همه تلاش می کنند تا به هر طریقی به تیم ملی کمک کنیم تا شاهد موفقیت ملی پوشان کشورمان در جام ملتهای آسیا باشیم. اما باید مراقب باشیم که به لیگ هم آسیبی نرسد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: متاسفانه تعطیلات طولانی صدای تیمها را در آورده و هم باعث ناراحتی تیم ها شده و هم لیگ از جذابیت انداخته است. بازیکنان انگیزه خودرا از دست می دهند و مربیان تیمها هم باید باید برای آمادگی تیمشان بدنبال بازی تدارکاتی و تمرینات شاداب باشند تا بازیکنان انگیزه خودرا از دست ندهند.

تعطیلات لیگ ایران در دنیا کم نظیر است/ «پول» عامل اختلافات است

این پیشکسوت فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: این تعطیلات هواداران را هم ناراحت کرده است. آنها دوست دارند تیمهایشان هر هفته بازی کنند تا با آمادگی کامل به مصاف حریف بروند نه اینکه یک بازی انجام شود و دوباره لیگ از رونق بیفتد. بعید می دانم در هیچ کجای دنیا تا این حد وقفه در لیگ بخاطر تیم ملی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به اینکه مسولان برگزاری لیگ می‌دانستند که مسابقات رسمی متفاوتی برای فوتبال ملی ما وجود دارد باید به گونه آیی برنامه ریزی می کردند که لیگ در زمان بهتری برگزار شود تا این همه وقفه نداشته تا تیمها دچار آسیب نشوند ، بطور حتم بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از اردن بازیها فشرده برگزار خواهد شد و این فشردگی می تواند باعث آسیب دیدگی بازیکنان شود که باز هم این تیمها هستند که باید تاوان آن را پس بدهند.

عبداللهی با اشاره به برگزاری نشست علی خطیر و جواد نکونام و رفع کدورت ها گفت: جلسه فوق‌العاده ایی بود. بزرگان استقلال حضور داشتند و تلاش آنها باعث شد تا سوء تفاهم ها برطرف شود. استقلال مدتها بود رنگ آرامش را ندیده بود و حواشی تیم را از مسیر اصلی دور کرده بود. البته در این جلسه به نکاتی دیگر هم اشاره شد که مورد قبول مدیر عامل و سرمربی قرار گرفت تا ان شالله با آرامشی که در تیم بوجود آمده شرایط بهتر شود.

تعطیلات لیگ ایران در دنیا کم نظیر است/ «پول» عامل اختلافات است

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات استقلال تامین منابع مالی است ، وقتی پول نباشد مشکلات ناخواسته زیاد می‌شود ، بدون پول هیچ تیمی رنگ آرامش را نخواهد دید. بنابراین انتظار می رود اعضای هیات مدیره هم تلاش خود را بیشتر کنند تا بتوانند پول به باشگاه تزریق کنند. استقلال در گیر بدهی های گذشته است ، بازیکنان دریافتی زیادی نداشته و نسبت به این موضوع معترضند ، بنابراین اعضای هیات مدیره باید رایزنی های بیشتری داشته باشند در غیر اینصورت اگر برایشان امکانپذیر نیست جای خود را به کسانی دهند که بتوانند کمک حال استقلال باشند.

منبع: مـهر