بعد از اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس در عدم انجام تمرینات در روزی که یحیی گل محمدی نیز حاضر نبود، مدیریت و اعضای هیئت مدیره امروز در استادیوم شهید کاظمی حضور یافتند. اعضای هیئت مدیره در گفت و گویی که با بازیکنان منتخب و حاضر در این جلسه داشتند بار دیگر با اشاره به مشکلاتی […]

- واکنش بازیکنان پرسپولیس به جلسه امروز باشگاه

بعد از اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس در عدم انجام تمرینات در روزی که یحیی گل محمدی نیز حاضر نبود، مدیریت و اعضای هیئت مدیره امروز در استادیوم شهید کاظمی حضور یافتند.

اعضای هیئت مدیره در گفت و گویی که با بازیکنان منتخب و حاضر در این جلسه داشتند بار دیگر با اشاره به مشکلاتی که در موضوع تامین منابع وجود دارد و خالی بودن خزانه باشگاه برای پرداختی جدید به آنها، صحبت‌های خود را با بازیکنان در میان گذاشتند.

با این حال به نظر می‌رسد صحبت های اعضای هیئت مدیره نتوانسته بازیکنان را از تصمیمی که گرفته‌اند منصرف کند و در پایان گفتگوی صورت گرفته، بازیکنان از رختکن خارج نشدند و تمرینات خود را دنبال نکردند تا این اعتصاب به دومین روز بکشد.

با این شرایط باید دید در جمع‌بندی که بازیکنان با یکدیگر خواهند داشت و نظر ملی‌پوشان را نیز که اکنون در اردن حضور دارند، خواهند پرسید در نهایت چه تصمیمی در این رابطه خواهند گرفت و اعتصاب آنها خواهد شکست یا فردا نیز این موضوع تکرار می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی