پس از درگیری فیزیکی امیرمحمد هوشمند و سلمان الفرج در دیدار روز ۱۱ مهر تیم‌های فوتبال نساجی ایران و الهلال عربستان که در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، داور چینی مسابقه تصمیم گرفت هر دو بازیکن را از زمین اخراج کند. این درگیری از چشم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا […]

- حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد/ تاوان سنگین کاپیتان الهلال و بازیکن نساجی

پس از درگیری فیزیکی امیرمحمد هوشمند و سلمان الفرج در دیدار روز ۱۱ مهر تیم‌های فوتبال نساجی ایران و الهلال عربستان که در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، داور چینی مسابقه تصمیم گرفت هر دو بازیکن را از زمین اخراج کند.

این درگیری از چشم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پنهان نماند و هر دو بازیکن با تنبیهاتی شدید مواجه شدند.

کمیته انضباطی و اخلاق AFC در یکی از احکام امروز (جمعه) خود، عبارت «تخلفات جدی منجر به اخراج» را برای تخلف مدافع نساجی درج کرد و نوشت که این بازیکن به‌خاطر سیلی به‌صورت بازیکن حریف، به مدت سه بازی از همراهی تیمش محروم شده است. البته این سه جلسه، محرومیت هوشمند کارت قرمز مستقیم در دیدار با الهلال را نیز شامل می‌شود.

به این ترتیب هوشمند نمی‌تواند نساجی را در دو دیدار رفت و برگشت با نوبهار و بازی برگشت مقابل مومبای سیتی همراهی کند. وی همچنین به پرداخت هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد که باید این مبلغ را طی ۳۰ روز از صدور حکم پرداخت کند.

سلمان الفرج نیز با همین حکم مواجه شده و علاوه بر سه جلسه محرومیت از همراهی الهلال، باید هزار دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند.

نساجی با کسب سه امتیاز، در جایگاه سوم جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا ایستاده و روز اول آبان میهمان نوبهار ازبکستان خواهد بود.

در ادامه همین مطلب بخوانید:‌ لحظه جنجالی دیدار نساجی – الهلال؛ تصمیم ناظر بازی خبرساز شد

منبع: خبـر ورزشی