آمار وحشتناک یک جراح انگلیسی از کودکان مجروح فلسطینی
آمار وحشتناک یک جراح انگلیسی از کودکان مجروح فلسطینی

مهر نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی که از شکست خود در روزهای نخست این جنگ به خشم آمده، همچنان در حال خالی کردن این خشم بر سر مردم غیرنظامی در غزه است. ارتش رژیم صهیونیستی در بمباران نوار غزه از بمب های خوشه ای و فسفری که از نظر بین المللی ممنوع هستند، استفاده می کند. […]

- آمار وحشتناک یک جراح انگلیسی از کودکان مجروح فلسطینی

مهر نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی که از شکست خود در روزهای نخست این جنگ به خشم آمده، همچنان در حال خالی کردن این خشم بر سر مردم غیرنظامی در غزه است. ارتش رژیم صهیونیستی در بمباران نوار غزه از بمب های خوشه ای و فسفری که از نظر بین المللی ممنوع هستند، استفاده می کند.

جراح انگلیسی: ۴۰ درصد از مجروحان حملات هوایی اسرائیل کوکان هستند

یک جراح نظامی که در نوار غزه کار می‌کند تخمین می‌زند که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از مجروحان حملات هوایی رژیم اسرائیل به نوار غزه کودکان هستند.

جراح انگلیسی-فلسطینی، غسان ابوسیته، گفت: بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مجروحان حملات هوایی اخیر اسرائیل به غزه را کودکان تشکیل می‌دهند. اکثریت قاطع مجروحان از زیر آوار خانه خود می آیند.

سیستم بهداشت و درمان غزه در آستانه فروپاشی

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سیستم بهداشت و درمان در نوار غزه در آستانه فروپاشی قرار دارد.

افزایش شمار شهیدان

در همین ارتباط نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرده است که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۱۵۳۷ نفر افزایش یافته است. تاکنون ۵۰۰ کودک و ۲۷۶ زن هم در حملات دشمن صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند. شمار مجروحان هم ۶۶۱۲ نفر اعلام شده که ۱۶۴۴ نفر از آنان کودک و ۱۰۰۵ نفر هم زن هستند.

تاکنون ۱۴۰۰ صهیونیست تلف شده‌اند

از سوی دیگر، تعداد تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر با نیروهای فلسطینی به ۱۴۰۰ نفر رسید. براساس این گزارش، ۲۴۵ نفر از ۱۴۰۰ نفر تلفات رژیم صهیونیستی نیز شامل نظامیان این رژیم هستند.

سازمان ملل: ساکنان غزه در معرض نسل کشی هستند

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین تاکید کرد که ساکنان نوار غزه در معرض نسل‌کشی قرار دارند. «فرانچسکا آلبانیز» در گفتگو با خبرگزاری آناتولی تاکید کرد که تعداد زیادی از ساکنان نوار غزه به شیوه‌ای وحشیانه‌تر از قبل قتل عام شدند و این منطقه تحت محاصره همچنان تحت ضربات سخت و گسترده اسرائیل قرار دارد.

آلبانیز تصریح کرد که قطع آب، برق و غذای ساکنان غزه و محروم کردن آن‌ها از دسترسی به نیازهای ضروری خود جنایت علیه بشریت است.

منبع: اطلاعات انلاین