دایی: استقلال الان بهترین تیم ایران است
دایی: استقلال الان بهترین تیم ایران است

علی دایی اگرچه سابقه پرسپولیسی دارد ولی همواره مورد احترام استقلالی‌ها نیز واقع می‌شود.

به گزارش زیرنویس، استقلال در لیگ یازدهم حرفه‌ای مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان را در اختیار داشت و خیلی‌ها این تیم را در آن مقطع مدعی شماره یک کسب عنوان قهرمانی تلقی می‌کردند. در همین راستا علی دایی طی مصاحبه‌ای که روز بیست‌ویکم مهرماه سال ۱۳۹۰ در زیرنویس منتشر شد، از جایگاه سرمربی راه‌آهن تهران در آستانه بازی با استقلال عنوان کرد آبی‌پوشان تهرانی در حال حاضر بهترین تیم ایران هستند و هر مربی آرزو دارد بازیکنان استقلال را در اختیار داشته باشد چون فوق‌العاده باکیفیت هستند. دایی ادامه داد: البته ما همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا برابر استقلال به پیروزی رسیده و جایگاه راه آهن را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم. من نمی‌خواهم شرایط را توجیه کنم ولی در چند مسابقه به حق خودمان نرسیدیم و در کمال ناباوری از پیروزی محروم شدیم.

شهریار علاوه بر آن مدعی شد هرچقدر می‌خواهد در مورد پرسپولیس حرف نزند، نمی‌شود و محال است که در یک مصاحبه پیرامون پرسپولیس و دربی پایتخت از او سوالی پرسیده نشود.

بازی استقلال و راه‌آهن در دور رفت لیگ یازدهم با تساوی خاتمه پیدا کرد. البته لازم به ذکر است که استقلال در آن فصل قهرمان لیگ برتر نشد و کاپ قهرمانی به سپاهان رسید.

زیرنویس‌گردی| دایی: استقلال الان بهترین تیم ایران است/هر مربی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد/ هر چقدر می‌خواهم در مورد پرسپولیس حرف نزنم، نمی‌شود

منبع: خبـر ورزشی