شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی به گونه‌ای است که به احتمال فراوان از اواسط آبان دیگر پذیرای دیدارهای لیگ برتر نخواهد بود و صرفاً مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را میزبانی خواهد کرد. اتفاقی که عملاً به معنای خانه به دوشی استقلال و پرسپولیس بابت دیدارهای لیگ برتر خواهد بود و آنها باید استادیوم دیگری را […]

- این سه شهر برای میزبانی استقلال کاندیدا شدند/ استقلال و پرسپولیس اجازه ندارند در یک شهر باشند

شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی به گونه‌ای است که به احتمال فراوان از اواسط آبان دیگر پذیرای دیدارهای لیگ برتر نخواهد بود و صرفاً مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را میزبانی خواهد کرد. اتفاقی که عملاً به معنای خانه به دوشی استقلال و پرسپولیس بابت دیدارهای لیگ برتر خواهد بود و آنها باید استادیوم دیگری را برای برگزاری مسابقات خودشان انتخاب کنند.

جلسه سرنوشت ساز نکونام با خطیر

اگرچه علی خطیر چند روز قبل در گفتگوی تلویزیونی از برگزاری دیدارهای استقلال در مشهد مقدس حمایت کرد ولی این قضیه هنوز قطعی نشده است یکی از اطرافیان تیم در این رابطه به زیرنویس گفت: سفر به مشهد از بعد زیارتی و معنوی برای استقلال خیلی خوب است اما سرمای این شهر می‌تواند سرساز شود چون بچه‌ها در فضای تهران تمرین می‌کنند اما باید در یک شهر سردتر از پایتخت به میدان بروند. کادر فنی هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده که در مشهد بازی کند، دیدارهای خانگی خود را به اهواز ببرد که تماشاگران بیشتر هستند و در این وقت از سال هوای مطبوعی دارد یا اینکه در تهران بمانند و بدون تماشاچی بازی کنند. قرار شده پس از برگزاری جلسه سرنوشت ساز میان جواد نکونام و علی خطیر، از میان سه شهر مشهد، اهواز و تهران یک گزینه برای برگزاری دیدارهای خانگی استقلال انتخاب شود.

بازی در یک شهر واحد ممنوع

اگر استقلال و پرسپولیس یا یکی از آنها بخواهد در تهران بدون حضور تماشاچی بازی‌هایش را برگزار کند که هیچ ولی در غیر این صورت اگر هر دو تیم بخواهند در شهرستان‌ها و با حضور تماشاگران به میدان بروند، باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت بگیرد چون از داخل فدراسیون و سازمان لیگ شنیده‌ایم که آنها ترجیح می‌دهند اگر استقلال و پرسپولیس به شهرستان می‌روند؛ هر دو تیم در یک شهر واحد بازی‌های خانگی خود را برگزار نکنند چون به عوامل برگزاری فشار زیادی می‌آید و بهتر است این کار در دو شهر مجزا صورت بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی