رندرهای جدید، نشان می‌دهند شیائومی ۱۴ پرو از فریم تخت بهره خواهد برد و نمایشگر آن نسبت‌به نسل قبل ابعاد کوچک‌تری خواهد داشت. طبق شایعات، شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ۱۴۰۲) از شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی کند. این برند هنوز اشاره‌ای به قابلیت‌ها و امکانات پرچم‌داران بعدی خود […]

رندرهای جدید، نشان می‌دهند شیائومی ۱۴ پرو از فریم تخت بهره خواهد برد و نمایشگر آن نسبت‌به نسل قبل ابعاد کوچک‌تری خواهد داشت.

طبق شایعات، شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ۱۴۰۲) از شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی کند. این برند هنوز اشاره‌ای به قابلیت‌ها و امکانات پرچم‌داران بعدی خود نکرده اما به‌لطف افشاگر معروف، Onleaks، رندرهایی از این دو دستگاه دردسترس قرار گرفته است.

این شیائومی ۱۴ پرو است!

شیائومی ۱۴ پرو مثل نسل قبلی خود از نمایشگری با بریدگی پانچ‌هول مرکزی بهره می‌برد که دوربین سلفی را در خود جا داده است. البته به‌نظر می‌رسد ابعاد صفحه نمایش گوشی جدید چینی‌ها کوچک‌تر از نسل قبل خواهد بود و از ۶٫۷۳ اینچ به ۶٫۶ اینچ خواهد رسید.

در بخش پشتی شیائومی ۱۴ پرو جزیره‌ی دوربین بزرگ مربعی به‌چشم می‌خورد که چهار دوربین در آن جا گرفته است. این دستگاه از فریم تخت فلزی استفاده خواهد کرد و دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور نیز در لبه‌ی سمت راست آن قرار گرفته‌اند درحالی‌که سمت‌چپ فاقد هرگونه شیار و دکمه است.

در لبه‌ی پایینی شیائومی ۱۴ پرو پورت USB-C را داریم که درکنار آن خشاب سیم‌کارت قرار دارد و نهایتاً میکروفون و بلندگوی دوم نیز در لبه‌ی بالا تعبیه شده‌اند.

این شیائومی ۱۴ پرو است!

منبع رندرهای شیائوی ۱۴ پرو ادعا می‌کند این محصول ۸٫۷ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت اما وزن دستگاه را نمی‌دانیم. همچنین درحال حاضر قیمت گوشی شیائومی مشخص نیست.

اگر تاریخ عرضه و شایعات مرتبط با پرچم‌دار بعدی شیائومی واقعیت داشته باشد، طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از آن دردسترس قرار خواهد گرفت.

زومیت

+