مارسلو سالازار، مدیر باشگاه النصر، می‌گوید که برای متقاعد کردن کریستیانو رونالدو جهت امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی، تلاش جمعی لازم بود. رونالدو در ژانویه به این باشگاه عربستانی پیوست و قراردادی ۲ ساله با این باشگاه امضا کرد. او آمار موفقی در این باشگاه داشته و در ۳۰ بازی ۲۵ گل به ثمر […]

- برای متقاعد کردن CR7 باید پروژه خوبی به او ارائه دهید/ چقدر رونالدو در باشگاه با همه خوب است

مارسلو سالازار، مدیر باشگاه النصر، می‌گوید که برای متقاعد کردن کریستیانو رونالدو جهت امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی، تلاش جمعی لازم بود.

رونالدو در ژانویه به این باشگاه عربستانی پیوست و قراردادی ۲ ساله با این باشگاه امضا کرد. او آمار موفقی در این باشگاه داشته و در ۳۰ بازی ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

ورود رونالدو به لیگ برتر عربستان با حضور نام‌های بزرگ زیادی به فوتبال خاورمیانه همراه شد. هم‌تیمی قدیمی او کریم بنزما در رئال مادرید، انگولو کانته ستاره سابق چلسی، روبرتو فیرمینو، جردن هندرسون و فابینیو از لیورپول هم به عربستان منتقل شدند.

سالازار می‌گوید از زمان پیوستن رونالدو به این باشگاه، از تأثیرگذاری و فداکاری رونالدو شگفت‌زده شده است. او در مصاحبه با فیلیپ کسلر گفت: این انتقال قطعا یک زلزله بزرگ بود. این یک حرکت بسیار جاه‌طلبانه و درخشان از سوی النصر بود. این یک کار جمعی بود. برای متقاعد کردن ستاره بزرگی مانند کریستیانو، باید پروژه خوبی به او ارائه دهید. این فقط در مورد پول نیست. کریستیانو یک اسطوره است. هر بار که آمار او را چک می‌کنید، شگفت‌زده می‌شوید.

او با تمجید از رونالدو گفت: او محدودیتی ندارد و جاه‌طلبی‌های زیادی دارد. باید به او این امکان را بدهید که مسیر شگفت‌انگیزش را در دنیای فوتبال ادامه دهد و این کاری است که ما انجام دادیم. چیزی که بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد این است که چقدر او متعهد است. همچنین این من را تحت تاثیر قرار می‌دهد که چقدر او با همه در باشگاه خوب رفتار می‌کند اما با این حال او رقابتی است و دوست دارد، برنده شوند.

بیشتر بخوانید: مارکا خبر داد: شکایت وکلای ایران از رونالدو؛ کریس به‌خاطر بغل‌کردن فاطمه حمامی باید شلاق بخورد!

منبع: خبـر ورزشی