هنوز باشگاه استقلال از ناکارآمدی و اشتباهات مدیران سابق خود در حال ضربه خوردن است و هنوز این مدیران هرازچند گاهی خود را در تریبون این برنامه و آن برنامه می‌بینند و از خودشان دفاع می‌کنند و برای باشگاه استقلال و مدیرانش نسخه می‌پیچند. آقای فتح‌الله‌زاده که به مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال پیشنهاد عدم رعایت […]

- آقای فتح‌الله‌زاده؛ داستان استقلال فرق می‌کند

هنوز باشگاه استقلال از ناکارآمدی و اشتباهات مدیران سابق خود در حال ضربه خوردن است و هنوز این مدیران هرازچند گاهی خود را در تریبون این برنامه و آن برنامه می‌بینند و از خودشان دفاع می‌کنند و برای باشگاه استقلال و مدیرانش نسخه می‌پیچند.

آقای فتح‌الله‌زاده که به مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال پیشنهاد عدم رعایت سقف قرارداد می‌کنند چون که چند تیم دیگر هم این سقف را رعایت نکرده اند و حال در بالای جدول در حال خودنمایی هستند و عنوان می‌کنند که تنها یک امتیاز از آنها به این خاطر کسر خواهد شد و در عوض آن چندین امتیاز کسب خواهند کرد تا آن امتیاز کسر شده فراموش شود انگاری خودشان خیلی زود فراموش کار شده اند.

داستان استقلال با بقیه تیم‌ها فرق می‌کند و آن یک امتیازی هم که از پرسپولیس کسر شد به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد نبود و دلیل دیگری داشت و سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد نقره داغ شد و شامل کسر ۴ امتیاز شد و به واقع معلوم نبود که اگر استقلال می‌خواست همین رویه را در پیش بگیرد شامل کسر چند امتیاز می‌شد آنگاه خیلی ساده و از بیرون برای باشگاه و مدیریت آن نسخه نمی‌پیچیدید.

آقای فتح‌الله‌زاده داستان این روزهای باشگاه استقلال تنها سقف قرارداد نیست که بخواهد رعایت بشود یا نشود… حتی اگر علی خطیر هم بخواهد این سقف را رعایت نکند که خب اختیار کار را تمام و کمال دارد و می‌تواند مثل زمان مدیریت جنابعالی (البته نه همین چند ماه پیش خیلی قبل تر از اینها) ریخت و پاش‌های اساسی راه بیندازد و درست یک فصل یا چند فصل بعد به دلیل تراکم بدهی‌ها و شکایت این بازیکن و آن بازیکن یا این مربی و آن مربی برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقالات خود دست و پا بزند.

یا اینکه پس از دو فصل محرومیت و حذف ناباورانه از آسیا این داستان تکرار شود و دیگر حتی ورود به آسیا هم برای آبی پوشان پایتخت حتی در صورت کسب سهمیه تبدیل به یک رؤیا شود چه برسد به قهرمانی در آسیا.

نه آقای فتح‌الله‌زاده! لطفا و خواهشا از این جور پیشنهادها به مدیریت باشگاه استقلال ندهید که اگر واقعا خودتان دلسوز واقعی بودید و کاربلد در دوره آخر مدیریتی تان سنگین ترین بدهی باشگاه را پرداخت می‌کردید تا دومین حذف از آسیا اتفاق نیفتد.

آقای فتح‌الله‌زاده؛ هواداران استقلال خوب دوران مدیریتی تان را چه در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ و چه در چند ماه اخیر به خاطر دارند، شاید دیگر دوره جنابعالی در مدیریت یک باشگاه به پایان رسیده است اما خواهشا حتی به عنوان مشاور هم به مدیریت باشگاه استقلال از این جور مشاوره‌های خطرناک که بعدها حتی خودتان هم عواقب سخت آن را گردن نخواهید گرفت ندهید.

در هر دوره مدیریت باشگاه مسئول تمام اتفاقات ریز و درشت زمان مدیریتی خودش می‌باشد و همین که بتوانند در دوره خودشان بهترین عملکرد را داشته باشند خود کفایت می‌کند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی