تغییر قیافه عجیب زن ساسی مانکن پس از عمل زیبایی!
تغییر قیافه عجیب زن ساسی مانکن پس از عمل زیبایی!

به گزارش زیرنویس، ساسی مانکن با نام اصلی ساسان یافته در ۲۷ آبان ماه ۱۳۶۷ خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ و رپ اهل ایران است. او در آمریکا به فعالیت هنری خود ادامه داده است. رویترز وی را در سال ۱۳۸۸به عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان رپ زیرزمینی ایران توصیف کرده‌است. ساسی مانکن سال […]

به گزارش زیرنویس، ساسی مانکن با نام اصلی ساسان یافته در ۲۷ آبان ماه ۱۳۶۷ خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ و رپ اهل ایران است. او در آمریکا به فعالیت هنری خود ادامه داده است. رویترز وی را در سال ۱۳۸۸به عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان رپ زیرزمینی ایران توصیف کرده‌است. ساسی مانکن سال ۱۳۹۹ با دختری به نام بیتا ازدواج کرد.

ساسی مانکن

ساسی مانکن

ساسی مانکن

ساسی

از آن جایی که خیلی از منابع بیان کرده اند که بیتا یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی ساکن آمریکا است، به همین دلیل برای خیلی از افراد سوالی که وجود می آید، این است که شغل او چیست؟ در این باره بهتر است که بدانید او عمده فعالتیش در زمینه خرید ، فروش و دلالی املاک لوکس و گران قیمت در بورلی هیلز امریکاست. هم چنین علاوه بر آن، کم و بیش حضوری هم در عرصه مدلینگ دارد. اما آن طور که در صفحات مجازی او پیداست، عمده تمرکزش حوزه املاک می باشد. هم چنین ناگفته نماند که خانواده بیتا نیز در امریکا ساکن هستند و آن طور که پیداست جزو ایرانی های ثروتمند آن جا هستند.

همسر ساسی مانکن

همسر ساسی مانکن

ساسی مانکن

همسر ساسی

ساسی مانکن

عکسی جالب و عاشقانه از ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی به همراه همسر جدیدش منتشر شد که بخاطر جوان شدن چهره همسرش بسیار مورد توجه قرار گرفت گفته می شود ثروت این زن وسوسه اصلی ساسی مانکن برای ازدواج بود !

زن ساسی مانکن

همسر “ساسی مانکن” بعد از عروسی 20 سال جوان شد/