تعرض به امنیت ملت ما بی‌پاسخ و مجازات نخواهد ماند
تعرض به امنیت ملت ما بی‌پاسخ و مجازات نخواهد ماند

حزب‌الله لبنان ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در مرز لبنان اعلام کرد که هیچ تعرضی به امنیت ملت لبنان بی‌پاسخ و مجازات باقی نخواهد ماند.

 

به گزارش زیرنویس، به نقل از النشره، دفتر اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جنایت دشمن صهیونیستی و هدف‌قراردادن خبرنگاران در مرز لبنان در جریان پوشش خبری تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد.

حزب‌الله تاکید کرد: این اقدام نظامیان اشغالگر اسرائیل در تکمیل تجاوزهای جنایتکارانه آنان علیه رسانه‌های خبری در غزه و تخریب مقرها و مراکز انان و کشتار کارکنان این رسانه‌ها با هدف جلوگیری از انتقال جنایات و تصویر حملات وحشیانه آنان به غیرنظامیان و شهروندان بی‌گناه انجام شده است.

حزب‌الله لبنان از تمامی رسانه‌های خبری و مؤسسات حقوقی و حقوق بشری خواست که تجاوز صهیونیست‌ها به لبنان و همچنین جانبداری آشکار مؤسسات جهان به اصطلاح آزاد از قاتلان، جنایتکاران و متجاوزان را محکوم کنند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که جنایت شنیع کشتار شهروندان لبنانی و افراد مقیم در اراضی لبنان و هرگونه تعرض به امنیت ملت لبنان و اراضی این کشور بدون پاسخ و مجازات متناسب باقی نخواهد ماند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوزهای عصر امروز خود به خاک لبنان جنایت جدیدی را مرتکب شد. ارتش رژیم صهیونیستی در نقض آشکار قوانین بین‌المللی خودرو حامل خبرنگاران را در علما الشعب واقع در اراضی جنوب لبنان هدف قرار داد. در نتیجه این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی یک خبرنگار به شهادت رسید و ۳ خبرنگار دیگر نیز زخمی شدند.

منبع: مـهر