به گزارش زیرنویس، سرهنگ مراد صارمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از کشف تعدادی سلاح و مقادیری مواد مخدر در بومهن خبر داد. فرمانده انتظامی پردیس اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارنده های سلاح غیر مجاز و در پی گزارشات‌های مردمی مبنی بر نگهداری […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ مراد صارمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از کشف تعدادی سلاح و مقادیری مواد مخدر در بومهن خبر داد.

فرمانده انتظامی پردیس اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارنده های سلاح غیر مجاز و در پی گزارشات‌های مردمی مبنی بر نگهداری سلاح و مواد مخدر توسط یکی از ساکنان روستای شهر بومهن بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ بومهن شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ بومهن و مأموران انتظامی پردیس با انجام بررسی‌های لازم و صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و در عملیات موفق و دستگیری نگهدارنده سلاح و مواد مخدر که قصد فرار نیز داشته شدند.

صارمی در ادامه عنوان داشت: در این عملیات یک قبضه سلاح گرم به همراه چندین عدد فشنگ ساچمه‌ای، چند کیلو ساچمه برای ساخت و پر کردن فشنگ، یک قبضه سلاح سرد و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد و در این راستا از شهروندان نیز تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع خبر: رکنـا