توافق ایران و عربستان برای تکرار سپاهان – الاتحاد
توافق ایران و عربستان برای تکرار سپاهان – الاتحاد

به نظر می رسد که فدراسیون های فوتبال ایران و عربستان برای تکرار دیدار جنجالی سپاهان و الاتحاد به توافقاتی دست یافته اند.

هنوز وضعیت دیدار جنجالی سپاهان و الاتحاد نامشخص است. مسابقه ای که به دلیل امتناع سعودی ها از حضور در زمین مسابقه برگزار نشد. طی روزهای گذشته، بحث و گمانه زنی های متعددی درباره این دیدار به وجود آمد و همه در انتظار تصمیم نهایی AFC هستند.

آخرین اظهارنظر رسمی در این خصوص را داتو ویندزور جان مالزیایی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد که اعلام کرد تا پیش از برگزاری دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، تکلیف این مسابقه مشخص خواهد شد.

اما حالا ایسنا به نقل از یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال، اطلاعات جدیدی را در این خصوص منتشر کرده است. در این خبر آمده است: دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند که دیدار سپاهان و عربستان که در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد، مجددا تکرار شود.

یک مقام مطلع در فدراسیون فوتبال به ایسنا اطلاع داده که فدراسیون فوتبال ایران و عربستان توافق کرده‌اند و تمایل دارند که دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان تکرار شود. درخواست دو فدراسیون به اطلاع AFC رسیده و حالا باید منتظر بود و دید که با توجه به تمایل دو فدراسیون، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار سپاهان و الاتحاد چه تصمیمی خواهد گرفت.

پیش از این نیز گفته می شد که احتمال دارد این مسابقه در ایران و مکانی بجز استادیوم نقش جهان برگزار شود. حتی از ورزشگاه فولادشهر نیز به عنوان یکی از میزبانان احتمالی این مسابقه یاد می شد و باید دید بالاخره کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

منبع خبر: رکنـا