یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص عدم فسخ قرارداد از سوی سازمان لیگ گفت: من گفتم قصدم ارسال نامه به سازمان لیگ نیست، من اگر بخواهم باشگاه دیگری بروم، قراردادم را فسخ می‌کنم و الان دلیلی نداشت که فسخ کنم. او درباره تصمیم نهایی اظهار کرد: تصمیم من بستگی به جلسه فردای هیئت‌مدیره […]

- شوک بزرگ به پرسپولیس؛ حرف‌های نگران‌کننده یحیی پس از بازگشت به ایران!

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص عدم فسخ قرارداد از سوی سازمان لیگ گفت: من گفتم قصدم ارسال نامه به سازمان لیگ نیست، من اگر بخواهم باشگاه دیگری بروم، قراردادم را فسخ می‌کنم و الان دلیلی نداشت که فسخ کنم.

او درباره تصمیم نهایی اظهار کرد: تصمیم من بستگی به جلسه فردای هیئت‌مدیره دارد که ببینیم چه جلسه‌ای گرفته خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد مذاکره با سایر مربیان عنوان کرد: من اطلاعی از مذاکره با سایر مربیان ندارم و همچین چیزی هم نشنیدم. بحث‌هایی هم که در بعضی رسانه‌های دست نشانده خودشان مطرح می‌شود، این است که من به خاطر پول و تمدید قرارداد این کار را کردم. شاید یک بخشی از علت تصمیم من، مالی باشد اما بخش دیگر وعده وعید تو خالی مالی است.

وی افزود: آنها به من نامه دادند که ما قبل از شروع فصل تسویه می‌کنیم و آپشن می‌دهیم. این نامه آقای درویش بود. اما بعد از شروع لیگ برتر ۱۹ درصد دادند و گفتند از قرارداد امسال است. عدم تعهد به نوشته و تعهد و قرارداد خودشان، باعث شده که کار به اینجا برسد و متاسفانه این اتفاقات بیفتد.

یحیی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت استعفای درویش به پرسپولیس بازخواهد گشت؟ توضیح داد: اصلا این بحثها را نکنید. کسی دنبال برکناری آقای درویش نیست، او اگر برکنار شود چه خواهد شد؟ پرسپولیس احتیاج به درآمدهای پایدار دارد. با این قهرمانی‌هایی که پرسپولیس در سالهای اخیر گرفته، باید پول پارو می‌کرد و هر سال ۲-۳ هزار میلیارد درآمد می‌داشت. چیزی که باعث درآمدزایی است برند پرسپولیس است. همین قراردادی که با ایرانسل بستند، این قرارداد را چهار سال پیش با آتیه داده پرداز بستند، بعد از چهار سال دقیقا همین قدر؟ آخر برای چه باید اینطور باشد؟

او با انتقاد از مدیریت گفت: بعد تیمی که یک جام هم در سالهای اخیر نگرفته، باید قرارداد بالاتر ببندد؟ این‌ها ضعف‌های بزرگ درآمدزایی است. اگر بخواهید فقط پشت و جلوی پیراهن را بفروشید که نمی‌شود تیم را اداره کرد. آقایان دیروز گفتند منابع درآمدزایی ایجاد خواهد شد اما باید ۵ ماه پیش اینطور می‌شد. حرف من این است که آنها به تعهدات عمل نکردند و حتی به قراردادی که بستند عمل نکردند. مگر ما چیزی غیر از قراردادمان می‌خواهیم؟ حتی یک هزار تومانی هم نمی‌خواهیم.

منبع: خبـر ورزشی