وقفه بازی‌های باشگاهی به دلیل برگزاری مسابقات فیفا دی سبب شد تا تیم‌های فوتبال اتحاد کلباء و الجزیره عصر امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم بروند. در این مسابقه که در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار شد، شاگردان فرهاد مجیدی توانستند با ۲ گل از سد میزبان قدرتمند خود عبور کنند تا با […]

- خیال فرهاد مجیدی در لیگ امارات راحت شد

وقفه بازی‌های باشگاهی به دلیل برگزاری مسابقات فیفا دی سبب شد تا تیم‌های فوتبال اتحاد کلباء و الجزیره عصر امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم بروند.

در این مسابقه که در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار شد، شاگردان فرهاد مجیدی توانستند با ۲ گل از سد میزبان قدرتمند خود عبور کنند تا با روحیه بالایی برای آغاز دوباره مسابقات آماده شوند.

در این دیدار، دنیل بسا و گوستاوو موفق شدند گل‌های اتحاد کلباء را به ثمر برسانند تا تیم فرهاد مجیدی برابر این حریف نامدار به پیروزی دست یابد.

این در شرایطی است که کلباء و الجزیره ۲۱ روز پیش و در دیداری از هفته سوم ادنوک لیگ به مصاف هم رفته بودند که الجزیره موفق شده با نتیجه پر گل چهار بر صفر از سد تیم مجیدی عبور کند.

در حال حاضر الجزیره با ۱۰ امتیاز در رده چهارم لیگ امارات قرار دارد و اتحاد کلباء نیز با هفت امتیاز رتبه هشتم جدول رده بندی را از آن خود کرده است.

منبع: خبـر ورزشی