کوثر موفق عمل کرده است
کوثر موفق عمل کرده است

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ در این جلسه دکتر قاضی زاده هاشمی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های یک سال گذشته سازمان اقتصادی کوثر گفت: با توجه به وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی، شاهد توسعه فعالیت های سازمان اقتصادی کوثر هستیم. این سازمان در حوزه های صنعت، معدن، ساختمان و بخصوص کشاورزی […]

- کوثر موفق عمل کرده است

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ در این جلسه دکتر قاضی زاده هاشمی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های یک سال گذشته سازمان اقتصادی کوثر گفت: با توجه به وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی، شاهد توسعه فعالیت های سازمان اقتصادی کوثر هستیم. این سازمان در حوزه های صنعت، معدن، ساختمان و بخصوص کشاورزی و دام و طیور دارای وظایف مهمی است که به تکالیف خود به بهترین شکل عمل می کند، اما برخی نهادها و افراد که باید در قبال سازمان اقتصادی کوثر به وظایف حمایتی خود عمل کنند، کوتاهی می کنند.

همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران حرکت سازمان اقتصادی کوثر به سمت استقلال اقتصادی را ستود و تصریح کرد: مدیران سازمان اقتصادی کوثر توانسته اند بهره وری سازمان را افزایش دهند، ورود موفقی به حوزه دانش فنی داشته باشند و به جامعه هدف بنیاد شهید برای خدمت رسانی بیشتر نزدیک شده اند.

منبع: اطلاعات انلاین