اگرچه گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال هنوز به واسطه ثبت نشدن قراردادش مجوز بازی در لیگ برتر ایران را به دست نیاورده، اما او از نظر جسمانی هم در شرایط ایده آل نیست. دوری نسبتا طولانی بلانکو از تمرینات تیمی باعث شده تا او هنوز از نظر بدنی نسبت به سایر بازیکنان استقلال عقب باشد. […]

- ماموریت ویژه مربی اسپانیایی در استقلال

اگرچه گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال هنوز به واسطه ثبت نشدن قراردادش مجوز بازی در لیگ برتر ایران را به دست نیاورده، اما او از نظر جسمانی هم در شرایط ایده آل نیست.

دوری نسبتا طولانی بلانکو از تمرینات تیمی باعث شده تا او هنوز از نظر بدنی نسبت به سایر بازیکنان استقلال عقب باشد. در این خصوص گفته می‌شد که حتی اگر کارت بازی بلانکو برای دیدار با مس رفسنجان هم صادر می‌شد، جواد نکونام در مسابقه قبلی از او استفاده نمی‌کرد.

در این شرایط اتفاق خوب بازگشت یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی استقلال است؛ جواد نکونام در بازگشت سسما به تهران مهاجم آرژانتینی را به او سپرده تا از نظر جسمانی این بازیکن را به شرایط ایده آل برساند.

بلانکو زیر نظر سسما تمرینات اختصاصی اش را پشت سر می‌گذارد و در عین حال در تمرینات گروهی نیز حاضر است تا آماده مسابقه با هوادار در روز جمعه شود. این در حالی است که هنوز کارت بازی مهاجم آرژانتینی صادر نشده اما استقلالی‌ها در تلاش هستند تا به زودی با ثبت قرارداد بلانکو کارت بازی او را از سازمان لیگ دریافت کنند.

منبع: خبـر ورزشی