آزمون پس از پیوستن به باشگاه رم از بایر لورکوزن به صورت قرضی در تابستان امسال، شرایط چندان مناسبی ندارد و با درخشش روملو لوکاکو و آندره‌آ بلوتی، احتمال قرار گرفتنش در ترکیب کمتر هم شده است. مهاجم تیم ملی ایران اکنون در تلاش است تا وضعیت خود را هم در درون زمین و هم […]

- بیزینس جدید سردار آزمون و هم‌تیمی‌اش در شهر رم

 آزمون پس از پیوستن به باشگاه رم از بایر لورکوزن به صورت قرضی در تابستان امسال، شرایط چندان مناسبی ندارد و با درخشش روملو لوکاکو و آندره‌آ بلوتی، احتمال قرار گرفتنش در ترکیب کمتر هم شده است.

مهاجم تیم ملی ایران اکنون در تلاش است تا وضعیت خود را هم در درون زمین و هم خارج از آن بهبود بخشد. به گفته منابع ایتالیایی، آزمون قصد دارد در رم، پایتخت ایتالیا، در بخش پرورش اسب سرمایه‌گذاری کند و تمایل دارد این کار را به همراه یک نفر دیگر انجام دهد.

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، آزمون خود که مالک ۵۲ اسب‌ مسابقه از بهترین نژادها در ایران است، قصد دارد کسب و کار خود را ارتقا دهد. او به پیست مسابقه کاپانله در رم علاقمند است و می‌خواهد روی تعدادی اسب مسابقه در رم نیز سرمایه‌گذاری کند و برای این کار به دنبال یک شریک تجاری است.

گفته می‌شود مهمت زکی چلیک، هم‌تیمی او در رم، به این ایده علاقمند شده است و قصد دارد شریک سردار در این سرمایه‌گذاری شود تا علاوه‌بر هم‌تیمی بودن در فوتبال، در سرمایه‌گذاری هم هم‌تیمی شوند.

منبع: خبـر ورزشی