کاویار مدل‌های ویژه سری آیفون ۱۵ پرو را با طراحی فضایی و استفاده از شهاب‌سنگ‌هایی که چند میلیارد سال عمر دارند، معرفی کرد. کاویار برای هالووین امسال، مجموعه‌ای از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را با طراحی لوکس و سفارشی UFO معرفی کرده که در ساخت آن‌ها از مواد فضایی واقعی و […]

کاویار مدل‌های ویژه سری آیفون ۱۵ پرو را با طراحی فضایی و استفاده از شهاب‌سنگ‌هایی که چند میلیارد سال عمر دارند، معرفی کرد.

آیفون ۵۰۰میلیون تومانی از جنس شهاب‌سنگ!

کاویار برای هالووین امسال، مجموعه‌ای از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را با طراحی لوکس و سفارشی UFO معرفی کرده که در ساخت آن‌ها از مواد فضایی واقعی و به‌طور دقیق‌تر، قطعاتی از شهاب‌سنگ مورچیسون استفاده شده است.

کاویار در ساخت مدل‌های سفارشی جدید آیفون ۱۵ پرو از قطعات شهاب‌سنگ مورچیسون بهره گرفته که دانشمندان ۱۵ اسید آمینه در آن‌ها کشف کرده بودند. این شهاب‌سنگ احتمالاً ۷ میلیارد سال سن دارد که ۴٫۵۴ میلیارد سال از سن زمین و منظومه‌ی شمسی بیشتر است و در نتیجه قدیمی‌ترین ماده‌ی حال حاضر روی زمین محسوب می‌شود.

شاسی آیفون‌های سفارشی کاویار طرحی فضایی دارد و قاب پشت آن‌ها تصویری از Predator حک شده است.

کاویار مدل Alien را با دو گزینه‌ی دیگر و همچنین مضمون فضایی تکمیل کرده که Astral و Starship نام دارند. اولین مدل تصویری از کیهان را نشان می‌دهد درحالی‌که مدل دوم از سفینه‌ی فضایی الهام گرفته است. کاویار برای ارائه‌ی این طرح‌ها از شهاب‌سنگ‌های ماه و مریخ، طلای ۲۴ عیار، تیتانیوم و فولاد ضدزنگ استفاده کرده است.

قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس سفارشی کاویار با طراحی فضایی ۹۰۰۰ دلار است.

خبرآنلاین

+