به گزارش زیرنویس، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اذعان کرد که این رژیم شکست خورده است. وی در سخنانی گفت: «سران اسرائیل و سازمان‌های امنیتی در حمایت از شهروندانمان شکست خوردند». وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «باید با درد و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم». از سوی دیگر با ادامه […]

به گزارش زیرنویس، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اذعان کرد که این رژیم شکست خورده است.

وی در سخنانی گفت: «سران اسرائیل و سازمان‌های امنیتی در حمایت از شهروندانمان شکست خوردند».

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «باید با درد و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم».

از سوی دیگر با ادامه درگیری نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، واحد پول رژیم اسرائیل به پایین‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۶ به این سو رسید.ارزش «شکل» واحد پول رژیم اسرائیل در معاملات اولیه روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت و به ۳.۹۵۴۴ برابر دلار رسید که بزرگترین سقوط یک روزه از مارس ۲۰۲۰ به این سو بود. شکل تاکنون ۱۱ درصد در سال ۲۰۲۳ ضعیف شده است.

سهام و اوراق قرضه در فلسطین اشغالی نیز در روزهای اخیر تحت فشار شدید قرار گرفته‌اند. بانک‌ مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌ که برای تثبیت ارز تا ۳۰ میلیارد دلار ارز خارجی در بازار آزاد می فروشد. این در حالی است که رسانه‌ها از صف‌های طولانی صهیونیست‌ها در فروشگاه‌ها و هراس از کمبود مواد غذایی خبر داده‌اند.

روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از ۲ ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

بر اساس این گزارش، بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان از جمله «ایرفرانس»، «کی‌ال‌ام»، «لوفت هانزا» و شرکت‌های بزرگ هوایی آمریکا همه پروازهای خود را به تل آویو از زمان حمله حماس به رژیم صهیونیستی در روز شنبه متوقف کرده‌اند.