مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در پایان ماه آگوست یک قدم با میلان فاصله داشت، اما حالا علاقه اینتر باعث شده این بازیکن دوباره برای حضور در سری‌آ ایتالیا وسوسه شود. نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» در این باره نوشت، درست کمتر از ۸۰ روز مانده به بازگشایی مجدد پنجره نقل‌وانتقالات، طرح نراتزوری برای جذب طارمی […]

- خبر تازه درباره انتقال طارمی به اینتر؛ ستاره ایرانی به این دلیل دوباره به شهر مُد نزدیک شد/ مهدی در پورتو نمی‌ماند!

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در پایان ماه آگوست یک قدم با میلان فاصله داشت، اما حالا علاقه اینتر باعث شده این بازیکن دوباره برای حضور در سری‌آ ایتالیا وسوسه شود.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» در این باره نوشت، درست کمتر از ۸۰ روز مانده به بازگشایی مجدد پنجره نقل‌وانتقالات، طرح نراتزوری برای جذب طارمی در حال شکل‌گیری است. بدیهی است که او را به عنوان گزینه فوری اینتر در ژانویه در نظر بگیریم.

گلزن تیم ملی ایران که ۳۹ گل در ۷۳ بازی زده، مطمئناً مهره ارزشمندی در لیست بازیکنانی خواهد بود که ژوئن ۲۰۲۴ آزاد می‌شوند و قراردادش را هم به نظر می‌رسد تمدید نخواهد کرد.

این مسئله باعث شده اینتر به پروسه انتقال طارمی به ایتالیا سرعت بدهد و به نظر می‌رسد زمستان باز هم بازیکن ایرانی در صدر اخبار باشد.

طارمی در شروع فصل جدید خیلی موفق نبوده و در ۱۰ بازی فقط ۲ گل به ثمر رسانده است. او تابستان پیشنهادی در حدود ۲۰ میلیون یورو از میلان داشت، اما با مخالفت باشگاه پورتو ماندگار شد. با این حال به نظر می‌رسد در حالی که هیچ خبری از تمدید قراردادش نیست، در آغاز سال ۲۰۲۴ بتواند خودش تیم جدیدش را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: شانس ایتالیایی دوباره در خانه ستاره ایرانی را زد/ دلایلی که باعث شد مهدی طارمی وارد لیست خرید زمستانی اینتر شود

منبع: خبـر ورزشی