به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت فرمانده گردان ۷۵ در جریان عملیات روز گذشته نیروهای مقاومت لبنان در مرزهای مشترک خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اسامی نظامیان صهیونیست جدیدی را که در جریان عملیات طوفان الاقصی تاکنون به هلاکت رسیده‌اند منتشر کرد. با اعلام اسامی جدید، آمار […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت فرمانده گردان ۷۵ در جریان عملیات روز گذشته نیروهای مقاومت لبنان در مرزهای مشترک خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اسامی نظامیان صهیونیست جدیدی را که در جریان عملیات طوفان الاقصی تاکنون به هلاکت رسیده‌اند منتشر کرد.

با اعلام اسامی جدید، آمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در عملیات طوفان الاقصی به ۲۹۱ نفر می‌رسد.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حداقل ۱۵۵ نفر در اسارت حماس قرار دارند.

پیش از این منابع صهیونیستی تعداد اسرا را کمتر اعلام کرده بودند. در عین حال به نظر می‌رسد که تعداد اسرای صهیونیستی در کنترل گروه‌های مقاومت بیشتر از میزان اعلام شده توسط ارتش اشغالگر باشد.

مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در پستوهای سرویس اطلاعاتی خود در نظر دارند که اسرای خود را که به دست حماس افتاده‌اند از هم‌اکنون کشته به حساب آورد.

بر پایه این گزارش، یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که سران تل‌آویو در طرح جدید عملیات روانی خود با هدف تحریک افکار عمومی جهانی و جلب احساسات ضد فلسطینی در نظر دارند که گروگان‌های نظامی خود نزد حماس را از هم‌اکنون در رسانه‌های جهانی و منطقه‌ای همسو با خود کشته نشان داده و آماده اجرای نقشه شوم خود در کوچاندن اجباری اهالی غزه به کشورهای عربی پیش از لشکرکشی زمینی به نوار غزه و با خاک یکسان کردن این منطقه شوند.

منبع: مـهر