۲ نفر دیگر به اتهام قتل داریوش مهرجویی بازداشت می‌شوند
۲ نفر دیگر به اتهام قتل داریوش مهرجویی بازداشت می‌شوند

به گزارش«اطلاعات آنلاین» به نقل از سازمان اطلاعات فراجا، سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان کشف قتل، برداشت شده و عملیات بررسی صحنه در ساعاتی پیش به پایان رسیده است و کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشت شده صحنه جرم هستند. به گفته وی […]

- ۲ نفر دیگر به اتهام قتل داریوش مهرجویی بازداشت می‌شوند

به گزارش«اطلاعات آنلاین» به نقل از سازمان اطلاعات فراجا، سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان کشف قتل، برداشت شده و عملیات بررسی صحنه در ساعاتی پیش به پایان رسیده است و کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشت شده صحنه جرم هستند.

به گفته وی تاکنون ۴ مظنون شناسایی شده‌اند که دو نفر از این افراد بازداشت و دو نفر دیگر نیز ساعات یا دقایقی دیگر بازداشت خواهند شد.

وی افزود: در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است.

وی افزود: سگ‌های ویژه کشف قتل رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده‌اند. بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است..

منبع: اطلاعات انلاین