دوربین باشگاه پرسپولیس دو نفر را سانسور کرد!
دوربین باشگاه پرسپولیس دو نفر را سانسور کرد!

ورزش سه نوشت: با بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات و بعد از جلسه او با بازیکنان، پرسپولیسی‌ها اعتصاب را شکستند و از دیروز تمرینات سرخ‌ها برای بازی پنجشنبه مقابل پیکان آغاز شد. با این وجود در شرایطی که گفته شده یحیی گل محمدی هم در تمرین دیروز حضور داشته هم امروز بالای سر تمرین […]

- دوربین باشگاه پرسپولیس دو نفر را سانسور کرد!

ورزش سه نوشت: با بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات و بعد از جلسه او با بازیکنان، پرسپولیسی‌ها اعتصاب را شکستند و از دیروز تمرینات سرخ‌ها برای بازی پنجشنبه مقابل پیکان آغاز شد.

با این وجود در شرایطی که گفته شده یحیی گل محمدی هم در تمرین دیروز حضور داشته هم امروز بالای سر تمرین تیمش بوده هیچ عکسی از او در رسانه رسمی باشگاه و گزارش تصویری تمرین مربوطه دیده نمی‌شود.

معمولا خیلی کم پیش آمده که عکسی از یحیی در تمرین پرسپولیس نباشد اما با توجه به بازگشت او به تمرینات و مشکلاتی که با باشگاه دارد این مساله ابهام را در این خصوص زیاد می‌کند.

البته پرسپولیسی‌ها تاکید کرده اند که یحیی در هر دو روز با لباس ورزشی تیمش را تمرین داده است و در اینکه او همراه تیم خود بوده تردیدی وجود ندارد.

همچنین در گزارش تصویری تمرینات دو روز اخیر هیچ عکسی از افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم دیده نمی‌شود در حالی که حتی اگر یحیی گل‌محمدی عکسی در گزارش تصویری‌های منتشره نداشت، تصویر پیروانی را در تمرین می‌دیدیم.

منبع: اطلاعات انلاین