به  گزارش زیرنویس، سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم […]

به  گزارش زیرنویس، سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان‌های اصلی شهر رشت، بلافاصله ماموران یگان امداد برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مکان مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۳ تن به علت برخی اختلافات شخصی با یک نفر درگیر و ضمن تخریب خودرو وی، او را مجروح کرده‌اند، افزود: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی از انتقال فرد مصدوم به بیمارستان خبر داد و بیان داشت: متهمان ۲۵، ۲۸ و ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حافظی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین مردم با افراد شرور به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

منبع خبر: رکنـا