به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دستگاهی را تصور کنید که می‌توانید برای اندازه‌گیری دمای شدید از راه دور در جیب خود قرار دهید؛ دوربین‌های تصویربرداری حرارتی برای پروژه‌های DIY، عیب‌یابی سیستم‌های گرمایش مرکزی یا ردیابی جایی که تمام انرژی گران قیمت شما از خانه شما فرار می‌کند، بسیار ارزشمند هستند. جدیدترین دوربین تصویربرداری حرارتی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دستگاهی را تصور کنید که می‌توانید برای اندازه‌گیری دمای شدید از راه دور در جیب خود قرار دهید؛ دوربین‌های تصویربرداری حرارتی برای پروژه‌های DIY، عیب‌یابی سیستم‌های گرمایش مرکزی یا ردیابی جایی که تمام انرژی گران قیمت شما از خانه شما فرار می‌کند، بسیار ارزشمند هستند.

جدیدترین دوربین تصویربرداری حرارتی از InfiRay P۲ Pro مقرون به صرفه تهیه شده‌است. این دستگاه کوچک بسته به نوع گوشی شما با کانکتور USB-C یا Apple Lightning در دسترس است. هنگام سفارش باید انتخاب کنید، بنابراین ارزش آن را دارد که در نظر داشته باشید، به خصوص اکنون اپل در حال تغییر از Lightning به USB-C است.

این گجت موبایل را به یک دوربین تصویربرداری حرارتی تبدیل می‌کند!

علاوه بر اتصال دوربین کوچک، InfiRay P۲ Pro همچنین دارای یک لنز ماکرو مغناطیسی برای نزدیک شدن به اجزای برد مدار معیوب است. یک دوربین تصویربرداری حرارتی برای نشان دادن اینکه کدام قسمت‌های کوچک، حتی مقاومت‌های ۰.۲۵ میلی‌متری، معیوب هستند و بیش از حد گرم می‌شوند، ایده‌آل است.

InfiRay P۲ Pro فقط ۹ گرم وزن دارد، از منیزیم ساخته شده‌است و به رنگ خاکستری فضایی است. این دوربین می‌تواند دمای بین ۲۰- تا ۵۵۰ درجه سانتیگراد را اندازه گیری کند. اندازه جمع و جور InfiRay P۲ Pro به این معنی است که به اندازه کافی کوچک است تا در صورت نیاز آن را در جعبه ابزار قرار دهید.

منبع:

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین