به گزارش زیرنویس از لرستان ؛ دکتر مصطفی زبردست با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش و جایگاه خودروهای حمل گوشت در ارتقاء سلامت و کیفیت گوشت استحصالی در کشتارگاه دام و طیور، تجهیز و توانمندسازی این ناوگان جز اقدامات خیلی ضروری این اداره کل می‌باشد. مدیر کل دامپزشکی لرستان اضافه کرد از ابتدای سال […]

به گزارش زیرنویس از لرستان ؛ دکتر مصطفی زبردست با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش و جایگاه خودروهای حمل گوشت در ارتقاء سلامت و کیفیت گوشت استحصالی در کشتارگاه دام و طیور، تجهیز و توانمندسازی این ناوگان جز اقدامات خیلی ضروری این اداره کل می‌باشد.

مدیر کل دامپزشکی لرستان اضافه کرد از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان‌های بروجرد و خرم آباد چندین خودروی جدید که دارای شرایط و الزامات بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور می‌باشد و از این اداره کل مجوزهای بهداشتی لازم را دریافت کرده‌اند به چرخه حمل گوشت استان اضافه شده‌اند.

این مقام مسئول اضافه کرد در حال حاضر تعداد ۲۸ خودروی حمل گوشت قرمز و ۶۰ خودروی حمل لاشه مرغ در استان فعال هستند.

مدیر کل دامپزشکی لرستان با اعلام اینکه خواستار ورود خودروهای جدید به ناوگان حمل گوشت هستند، تصریح کرد به افرادی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در این حوزه می باشند از طرف اداره کل دامپزشکی استان مجوزهای بهداشتی لازم صادر خواهد شد.

مهدی زکی پور / لرستان

منبع خبر: رکنـا