تیم ملی ایران امشب از ساعت ۲۱:۳۰ بازی فینال تورنمنت چهارجانبه اردن را مقابل قطر برگزار می‌کند و بعد از این بازی با پایان فیفادی مهرماه اردوی ایران هم باید خاتمه یابد. با توجه به دیرهنگام بودن زمان بازی ایران و قطر و جشن قهرمانی احتمالی، طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون فوتبال اعضای تیم ملی […]

- جنجال جدید نکونام و گل‌محمدی با قلعه‌نویی/ ستاره‌های پرسپولیس به پیکان نمی‌رسند!

تیم ملی ایران امشب از ساعت ۲۱:۳۰ بازی فینال تورنمنت چهارجانبه اردن را مقابل قطر برگزار می‌کند و بعد از این بازی با پایان فیفادی مهرماه اردوی ایران هم باید خاتمه یابد.

با توجه به دیرهنگام بودن زمان بازی ایران و قطر و جشن قهرمانی احتمالی، طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون فوتبال اعضای تیم ملی امشب در امان استراحت می‌کنند و صبح فردا به تهران برمی گردند.

پرواز تیم ملی از ساعت ۱۱ به وقت امان (۱۱:۳۰ به وقت تهران) به سمت ایران انجام می‌شود و این در حالی است که بازی‌های لیگ برتر نزدیک است و نبود ملی پوشان در تمرینات به دغدغه بزرگ سرمربیان تیم‌های مختلف تبدیل شده است.

با توجه به زمان رسیدن اعضای تیم ملی به ایران بازیکنان ملی پوش استقلال و پرسپولیس تمرین عصر فردای تیم خود را از دست می‌دهند. پرسپولیس و استقلال که ملی پوشانی را در تیم ملی دارند، طی روزهای پنجشنبه و جمعه در لیگ برتر به میدان می‌روند و همین مساله می‌تواند برای آن‌ها مشکل ساز شود.

اینکه یحیی گل محمدی و جواد نکونام برای استفاده از بازیکنان ملی پوش خود در دیدارهای پیش روی لیگ برتر چه تصمیمی می‌گیرند، مساله‌ای است که باید در روز بازی آن‌ها با پیکان و هوادار متوجه شد.

منبع: خبـر ورزشی