باشگاه پرسپولیس در حالی با چالش‌های ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می‌کند که ایرادهای زیادی نسبت به مدیریت رضا درویش گرفته می‌شود. مدیر عامل سرخپوشان پایتخت که اختلافاتش با یحیی گل محمدی باعث عدم اطمینان بازیکنان تیم به قول و قرارهایش شده است حالا با تازه‌ترین حاشیه در راستای درآمدزایی برای این […]

- رقم شگفت‌انگیز انتقال عبدی به تراکتور؛ اشتباه عجیب مدیران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در حالی با چالش‌های ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می‌کند که ایرادهای زیادی نسبت به مدیریت رضا درویش گرفته می‌شود. مدیر عامل سرخپوشان پایتخت که اختلافاتش با یحیی گل محمدی باعث عدم اطمینان بازیکنان تیم به قول و قرارهایش شده است حالا با تازه‌ترین حاشیه در راستای درآمدزایی برای این تیم روبرو شده است.

درویش در هفته‌های نخست نقل و انتقالات با نظر مساعد یحیی گل محمدی راضی به حضور قرضی مهدی عبدی در تراکتور تبریز شد. مدیرعامل پرسپولیس در حالی پای برگه رضایت‌نامه مهاجم جوان تیمش را امضا کرد که تنها ۵۰۰ میلیون تومان برای این انتقال دریافت کرده است.

باشگاه تراکتور تبریز نیز در همان لحظه کل مبلغ را به حساب باشگاه واریز می‌کند تا عبدی را از رقیب خود در مسیر قهرمانی لیگ بیست و سوم بگیرد تا او بتواند دو گل مهم در ادامه مسابقات فصل جاری برای تراکتور به ثمر برساند.

دریافتی ناچیز ۵۰۰ میلیون تومانی پرسپولیس در قبال انتقال مهدی عبدی به تراکتور چند ماه پس از این انتقال به گوش اعضای هیات مدیره می رسد و باعث گلایه و دلخوری آنها می شود چرا که تصور می کردند باشگاه پرسپولیس از این انتقال ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.

این در حالی است که معمولا باشگاه‌های دارای شانس قهرمانی کمتر بازیکنی را بین همدیگر ترانسفر قرضی یا قطعی می‌کنند و در صورتیکه مجبور به این امر شوند مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کنند.

رقمی که باشگاه پرسپولیس و در راس آن رضا درویش برای انتقال مهدی عبدی به تراکتور دریافت کرده در شرایط فعلی فوتبال ایران به بازیکنان درجه چندم هم پرداخت نمی شود چرا که انتقال بازیکنان جوان با رقم های میلیاردی صورت می گیرد. آن هم برای بازیکنی که در پرسپولیس عملکرد خوبی در گلزنی داشت و برای تراکتور هم تاکنون موثر بازی کرده است.

منبع: خبـر ورزشی