به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی با انتشار پیامی ۲۶ مهر آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را به خانواده ورزش و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت. متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است: در فرآیند توسعه هر کشور جمعیت سالم و بانشاط با فعالیت‌های فیزیکی بیشتر […]

- پیام تبریک کیومرث هاشمی به مناسبت آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی با انتشار پیامی ۲۶ مهر آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را به خانواده ورزش و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

در فرآیند توسعه هر کشور جمعیت سالم و بانشاط با فعالیت‌های فیزیکی بیشتر می‌تواند، سرعت رشد یک کشور را در ابعاد مختلف به نمایش بگذارد، در این راستا ورزش و تربیت‌بدنی نقش بسیار موثر و تعیین کننده‌ای دارد.

بدین ترتیب ضمن برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و استفاده‌ی حداکثری از زیرساخت‌های موجود کشور برای دسترسی آسان عموم مردم به امکانات ورزشی می‌توان با ترغیب آن‌ها به ورزش، نشاط، شادابی و ارتقا سلامتی را به ملت شریف کشورمان هدیه کرد که این مهم به عنوان یک اصل در برنامه‌های این وزارتخانه مورد تاکید قرار گرفته است.

در بعد قهرمانی نیز نباید از شکوه و سربلندی ایران اسلامی که مرهون مجاهدت فرزندان ورزشکار و برومند کشورمان که در مکتب انسان‌ساز مولا علی (ع) درس عشق، خدمت و جوانمردی را تلمذ کرده‌اند و در میادین بزرگ بین‌المللی چهره‌ای به یادماندنی از ایران عزیز به نمایش گذاشته‌اند، غافل شد که هفته تربیت بدنی و ورزش می‌تواند زمان مناسبی برای قدرشناسی از این عزیزان باشد.

در پایان با عرض تبریک فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی، باور داریم توفیق خدمت به ورزش کشور فرصتی گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر ارتقا سطح سلامتی، موجبات رضایت پروردگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از امکان خدمت‌رسانی صادقانه به مردم در حوزه ورزش و تربیت‌بدنی نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا