به گزارش زیرنویس به نقل از فردا، طرح صبای بانک کارآفرین مختص آن دسته از مشتریان این مجموعه است که در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه با میانگین حساب مورد نظر ایجاد کرده باشند. سقف این وام به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد. مشتریان بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح […]

به گزارش زیرنویس به نقل از فردا، طرح صبای بانک کارآفرین مختص آن دسته از مشتریان این مجموعه است که در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه با میانگین حساب مورد نظر ایجاد کرده باشند. سقف این وام به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

مشتریان بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح صبا هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. در صورتی که به تشخیص بانک تنها ۶۰ میلیون تومان از این وام به افراد اختصاص داده شود، به دو ضامن رسمی احتیاج است. برای مبالغ بیشتر از ۶۰ میلیون تومان نیز باید سند ملکی ارائه داد. سود این تسهیلات ۲۴ درصد بوده و وام گیرندگان حداکثر طی ۶۰ ماه امکان بازپرداخت آن را دارند. افراد طی این مدت امکان استفاده از حساب خود را ندارند. گذشته از آن ۲۲ درصد از مبلغ تسهیلات نیز تا زمان بازپرداخت کامل اقساط بلوکه می‌شود. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه و منتشر شده است.

در صورتی که حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود را در نظر بگیریم، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد رسید.

مختصری درباره بانک کارآفرین بدانید

بانک کارآفرین از پنجم آذرماه سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در قالب یک بانک خصوصی آغاز کرد. این مجموعه دارای یک گروه مالی متشکل از صرافی، سرمایه گذاری، لیزینگ، بیمه و هلدینگ فناوری کارآفرین و همچنین مجموعه‌ای به نام ابنیه گستر کارآفرین است.

بانک کارآفرین طی سال‌های فعالیت خود توانسته نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴ هزار سال ۱۴۰۰، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران و … را به دست آورد.

وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه با شرایط عالی | بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از این وام فوری دولتی جا نمانند

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام فوری ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می‌پردازیم.

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

به نقل از رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و فیش حقوقی خود را به مسئول تسهیلات ارائه بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید به اندازه‌ای باشد که ۶۰ درصد مبلغ وام را پوشش دهد. گذشته از این، متقاضیان باید ضامن نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۱۵ درصد است و مبلغ اقساط طی حداکثر ۶۰ ماه به صورت خودکار از حساب وام گیرنده کسر می‌شود.

متقاضیان باید به این مورد دقت کنند که با وام دریافتی تنها امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه را دارند و از وجه کارت اعتباری نمی‌توانند برای مورد دیگری استفاده کنند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

هدف بانک رفاه از ارائه وام فوری چیست؟

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، ۲ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات به ۴۲ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۵۸۱ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۱۴۳ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۵۸۱ تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است.

ثبت نام وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی ارزان قیمت بانک سینا

طرح تسهیلاتی «میعاد» یکی از طرح‌های اختصاصی بانک سینا است که به منظور اعمال سیاست‌های خدماتی تدارک دیده شده است. سقف وام این طرح ۲۰۰ میلیون تومان بوده و در زمره تسهیلات ارزان قیمت بانکی قرار دارد.

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی بانک سینا، آن دسته از مشتریان بانک سینا که خواهان دریافت وام ۲۰۰ میلیونی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت با حداقل مبلغ سپرده ۱۰۰ هزار تومان افتتاح کنند. حداقل میانگین سپرده گذاری متقاضیان این تسهیلات باید ۵ میلیون تومان باشد و حتما سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات فراهم شود. براساس این طرح تسهیلاتی به ازای هر ماه سپرده گذاری، سه ماه بازپرداخت اقساط در نظر گرفته خواهد شد، با این حال مدت زمان تسویه تسهیلات از ۳۶ ماه فراتر نخواهد رفت. نرخ این تسهیلات ۹ درصد بوده و در قالب عقد مرابحه به مشتریان پرداخت می‌شود. وثایق مربوط به این وام براساس مصوبه بانک و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های اعتباری در نظر گرفته خواهد شد.

مدارک لازم دریافت وام فوری و مبلغ اقساط آن

در صورتی که مشتریان واجد شرایط باشند باید مدارک مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات اعم از اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را به شعبه مورد نظر ارائه بدهند و فرم مربوط به دریافت این تسهیلات را پر کنند.

با توجه به میزان وام، مدت زمان بازپرداخت آن و نرخ سود، مبلغ هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات به ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۳۰ میلیون و ۸۳ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام فوری۳۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

افرادی که برای خرید مایحتاج ضروری خود نیازمند تسهیلات بوده و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می‌توانند با افتتاح حساب مورد نظر و ایجاد میانگین مناسب برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه را درخواست بدهند.

براساس آخرین بروزرسانی رده، بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمت‌ها و محصولات خود طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را تبیین کرده است. به منظور درخواست این وام ۳۰۰ میلیون تومانی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرد. بعد از افتتاح سپرده، باید حداقل ۱۰ میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب نگهداری کرد تا امکان درخواست این تسهیلات وجود داشته باشد. پس از سپرده گذاری در این حساب به اصل پول متقاضی سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت‌های دولتی یا خصوصی و داشتن اعتبار شغلی است. نرخ سود این وام ۲۳ درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

مبلغ اقساط وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان پرداخت و نرخ سود تعیین شده، میزان هر قسط ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۱۸ میلیون و ۶۴ هزار و ۹۹۳ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۴۱۸ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۹۹۳ تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که این طرح تسهیلاتی تا سال دیگر اعتبار خواهد داشت. ضمنا مشتریانی که این وام را دریافت کرده‌اند در زمان بازپرداخت اصل آن امکان واریز و برداشت از حسابی که روی آن تسهیلات دریافت کرده‌اند را خواهند داشت./کاماپرس