دیوید بکام خانواده را مهمترین دستاورد زندگی خود می‌داند. در مستند نتفلیکس بکام که فیشر استیونز ساخته با مهمترین ویژگی بکام به عنوان مرد خانواده بیشتر آشنا می‌شویم. او به داشتن فرزندانش بسیار افتخار می‌کند و به گفته خودش تمام تلاشش را کرده تا آنها را به بهترین نحو تربیت کند. یکی از تاثیرگذارترین لحظات […]

- مهم‌ترین ویژگی دیوید بکام در زندگی شخصی

دیوید بکام خانواده را مهمترین دستاورد زندگی خود می‌داند. در مستند نتفلیکس بکام که فیشر استیونز ساخته با مهمترین ویژگی بکام به عنوان مرد خانواده بیشتر آشنا می‌شویم. او به داشتن فرزندانش بسیار افتخار می‌کند و به گفته خودش تمام تلاشش را کرده تا آنها را به بهترین نحو تربیت کند. یکی از تاثیرگذارترین لحظات این مجموعه ۴ قسمتی در پایان قسمت ۴ اتفاق می‌افتد. بکام همراه با همسرش ویکتوریا و فرزندانش بروکلین، رومئو، کروز و هارپر احساساتی می‌شود و به زندگی‌ای که در کنار حرفه‌ باورنکردنی خود ساخته فکر می‌کند. او می‌گوید: «با مرور تمام بخش‌های زندگی‌ام خیلی چیزها برایم روشن شد. و یکی از آن چیزها، که برای من مهم‌ترین است، این است که ما چه به دست آوردیم.»

بکام به عنوان یک پدر نمی‌تواند جلوی هجوم عواطف خود را بگیرد. «ما سعی کردیم فرزندانمان را به عادی‌ترین شکل ممکن بزرگ کنیم. اما وقتی پدری دارند که کاپیتان تیم ملی انگلیس بود و مادری دارند که پوش‌اسپایس (لقب ویکتوریا بکام در گروه اسپایس‌گرلز) است ممکن بود خیلی بد تربیت شوند ولی اینطور نیستند. به همین دلیل است که می‌گویم به فرزندانم بسیار افتخار می‌کنم، و از فرزندانم و رفتارشان بسیار متحیر هستم.»

ادامه این مطلب جذاب را اینجا بخوانید.

منبع: خبـر ورزشی