آرتور کوین یامگا گلزن برتر استقلال ۲۰۰روز است گل نمی‌زند!
آرتور کوین یامگا گلزن برتر استقلال ۲۰۰روز است گل نمی‌زند!

نگاهی به آمار گلزنی آرتور کوین یامگا مشخص می‌کند این فوتبالیست مدت‌هاست که در لیگ برتر برای استقلال گل‌زنی نکرده است.

 

به گزارش زیرنویس، آرتور کوین یامگا بازیکن چند پُسته استقلال ۶ ماه و ۱۶ روز پیش آخرین گلش را برای این تیم به ثمر رساند. دیدار هفته بیست و چهارم استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو که در استادیوم آزادی مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد آخرین باری بود که یامگا توانست از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۳ دومین گل استقلال را به ثمر برساند. گل اول آن بازی را مهدی قایدی در دقیقه ۲۰ به ثمر رسانده بود.

از آن تاریخ به این سو یامگا هنوز در لیگ برتر گل زنی نکرده است. این مسابقه روز جمعه یازدهم فروردین ماه سال جاری حدود ۲۰۰ روز پیش برگزار شد و حالا با گذشت بیش از شش ماه و نیم از آن تاریخ یامگا هنوز نتوانسته دوباره برای استقلال گلزنی کند.

او در فصل اول حضورش در ترکیب آبی پوشان آقای گل شد و فصل گذشته نیز بعد از مهدی قایدی و محمد محبی دومین گلزن برتر استقلالی‌ها به شمار می‌رفت.

 چه کسی پنالتی تیم نکونام را می‌زند؟

در دو فصل پیش یامگا پنالتی زن اول آبی پوشان بود. با توجه به کارنامه قضاوت‌های بیژن حیدری در ۵ بازی اخیر این داور دوبار برای استقلال پنالتی گرفته که هر دو بار هم یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاده و آنها را گل کرده است. اگر نکونام هم چنین اعتقادی به یامگا داشته باشد به احتمال زیاد اگر در این دیدار یا دیدارهای بعدی پنالتی نصیب استقلال شود یامگا پشت توپ می ایستد.

نکته جالب توجه اینکه در ۵ دیدار اخیر استقلال این تیم هنوز صاحب ضربه پنالتی نشده است.

یادآور می شود؛ دیدار بعدی تیم استقلال در لیگ برتر جمعه هفته جاری از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی مقابل تیم هوادار برگزار می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی