به گزارش زیرنویس، استاندار ایلام حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی و کشتار صدها نفر از مردم مظلوم غزه را محکوم کرد. متن پیام حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است: نسل‌کشی رژیم کودک‌کش اسرائیل در بمباران وحشیانه‌ی بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به کشته شدن صدها تن از کودکان، زنان مصدوم و مردمی […]

به گزارش زیرنویس، استاندار ایلام حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی و کشتار صدها نفر از مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.

متن پیام حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

نسل‌کشی رژیم کودک‌کش اسرائیل در بمباران وحشیانه‌ی بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به کشته شدن صدها تن از کودکان، زنان مصدوم و مردمی شد که از شر جنایات این رژیم ددمنش به آن‌جا پناه برده بودند نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.

بی‌تردید جنایات رژیم جعلی اسرائیل در به خاک و خون کشاندن ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین ضمن این‌که موجب بیداری بیش از پیش ملت‌های آزاده خواهد شد، خشم امت اسلامی را در پی خواهد داشت، خشمی که گریبان صهیونیست و استکبار جهانی را خواهد گرفت و آن‌ها را به ورطه‌ی نابودی خواهد کشاند و سرانجام آنان را در دریای خون کودکان و انسان‌های بی‌گناه غرق خواهد کرد.

امروز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نه تنها بر مسلمین جهان واجب است بلکه وظیفه‌ای انسانی و اخلاقی برای تمامی آزادگان جهان است تا با اتحاد و یکپارچگی، زمینه‌ی محو این غده سرطانی از این کره خاکی را فراهم نمایند.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت مظلومانه صدها تن از کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع غزه توسط اشغالگران قدس، جنایات وحشیانه‌ی این رژیم غاصب و کودک‌کش را شدیداً محکوم کرده و حمایت خود را از دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین اعلام نموده و از خداوند قادر متعال پیروزی جبهه‌ی مقاومت و نابودی کامل مستکبران عالم را خواهانیم.

منبع: مـهر