خواهر رونالدو با این اظهارنظر عجیب خبرساز شد
خواهر رونالدو با این اظهارنظر عجیب خبرساز شد

ورزش سه نوشت: رونالدو بار دیگر در وقفه دیدار‌های ملی ماه اکتبر در ترکیب تیم ملی پرتغال درخشان ظاهر شد و آمار گل‌های زده‌اش به عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی را بهبود بخشید.  این ستاره پرتغالی حالا ۱۲۷ گل در طول دوران فوتبالش با پیراهن تیم ملی این کشور به ثمر رسانده تا فاصله‌اش را با […]

- خواهر رونالدو با این اظهارنظر عجیب خبرساز شد

ورزش سه نوشت: رونالدو بار دیگر در وقفه دیدار‌های ملی ماه اکتبر در ترکیب تیم ملی پرتغال درخشان ظاهر شد و آمار گل‌های زده‌اش به عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی را بهبود بخشید. 

این ستاره پرتغالی حالا ۱۲۷ گل در طول دوران فوتبالش با پیراهن تیم ملی این کشور به ثمر رسانده تا فاصله‌اش را با رقبایی که در تعقیب او هستند افزایش دهد و بیش از پیش دست نیافتنی به نظر برسد. 

بسیاری از فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها در روز‌های اخیر عملکرد خوب این بازیکن در ۳۸ سالگی را تحسین کردند و حالا خواهر او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش شوخی جالبی با درخشش برادرش کرده است. 

کاتیا آویرو در این باره نوشت: «او در ۳۸ سالگی بهترین گلزن دنیا در سال ۲۰۲۳ است. بالاتر از بازیکنانی ایستاده که ۲۰ سال سن دارند… حقیقت این است که کریستیانو نهایتا ۲۸ سال دارد. مادرش تاریخ تولدش را اشتباه ثبت کرده است.

این غیرممکن است که ورزشکاری بتواند در سن ۲۸ سالگی در سطح و مانند او بازی کند. او همیشه پس از پایان بازی هم توانایی دویدن دارد. مهارت و توانایی‌های کریستیانو واقعا باورنکردنی است. او از زمانی که ۳۰ ساله شده تا به حال ۷۳ گل برای پرتغال زده است. 

این یعنی او می‌توانست با همین آمار بهترین گلزن آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و ۱۸۷ کشور دیگر باشد. همه ما باید برای او احترام بسیار قائلی باشیم. از تو ممنونم، برادر. برای این که این باور که وقتی ۳۳ یا ۳۴ ساله شوی دیگر برای فوتبال پیر هستی را تغییر دادی. 

آن‌ها هیچ چیز درباره زندگی، اصالت و ذات تو نمی‌دانند. آن‌ها فقط فکر می‌کنند که تو را می‌شناسند. تو به شکل باورنکردنی خاص هستی. من به داستان زندگی تو (که هنوز تمام نشده) و به این که بخشی از این داستان هستم افتخار می‌کنم. تو غیرواقعی به نظر می‌رسی.»

منبع: اطلاعات انلاین