سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال بازگشت به صدر با پیکان سواری/ جدال برزیل ایران با قوهای سپید انزلی
سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال بازگشت به صدر با پیکان سواری/ جدال برزیل ایران با قوهای سپید انزلی

در ادامه بازی‌های  هفته ششم  لیگ برتر فوتبال ۲ بازی روز پنج شنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس به مصاف تیم پیکان می‌رود و تیم صنعت نفت آبادان هم پذیرای تیم ملوان است.   پیکان- پرسپولیس / روز پنج شنبه ساعت ۱۶:۵۰  بازی پیکان و پرسپولیس تا چند روز پیش مشخص […]

- سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال بازگشت به صدر با پیکان سواری/ جدال برزیل ایران با قوهای سپید انزلی

در ادامه بازی‌های  هفته ششم  لیگ برتر فوتبال ۲ بازی روز پنج شنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس به مصاف تیم پیکان می‌رود و تیم صنعت نفت آبادان هم پذیرای تیم ملوان است.  

پیکان- پرسپولیس / روز پنج شنبه ساعت ۱۶:۵۰ 

بازی پیکان و پرسپولیس تا چند روز پیش مشخص نبود که در کدام ورزشگاه قرار است برگزار شود چرا که ورزشگاه‌های پاس قوامین و انقلاب کرج شرایط میزبانی نداشتند و ورزشگاه آزادی هم برای بازی استقلال و هوادار آماده شده بود به همین علت بعد از کش و قوس‌های فراوان ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان این بازی شد.  

تیم پیکان هفته گذشته توانست ۳ امتیاز باارزش خارج از خانه را برابر تیم استقلال خوزستان کسب کند و با ۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.   

شاگردان خطیبی در  فصل اخیر بیشتر بازی هایشان با تساوی به پایان رسیده است و شاید در این بازی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس در قزوین باشند تا باعث خوشحالی استقلال و سپاهان رقبای سرخ‌پوشان شوند.  

تیم‌های رسول خطیبی  در چند سال اخیر برابر تیم پرسپولیس حاشیه‌های زیادی داشتند و در اکثر بازی‌ها هم خطیبی بازنده بوده است. او می‌خواهد طلسم ناکامی‌های خود را این بار در قامت  سرمربی پیکان  برابر سرخ‌پوشان بشکند و برنده از زمین مسابقه خارج شود.  

در آن طرف، تیم پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.   البته یک امتیاز از تیم بابت تخلف در قرارداد گولسیانی کسر شده است و باید دید کمیته استیناف رای کسر امتیاز را برمی گرداند یا نه!  

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از برد برابر تیم گل گهر سیرجان دچار مسائل حاشیه‌ای شدند و یحیی گل محمدی به خاطر پرداخت نشدن آپشن قهرمانی فصل گذشته در تمرینات حضور پیدا نکرد و به نوعی به حالت قهر راهی دبی شد و بازیکنان پرسپولیس هم حاضر نشدند که بدون سرمربی خود تمرین کنند. البته مدیران پرسپولیس طی صحبت با بازیکنان به آن‌ها قول دادند که آپشن قهرمانی شان را می‌دهند و آن‌ها حاضر شدند که در تمرینات شرکت کنند.  

علاوه بر این، یحیی گل محمدی بعد از بازگشت به تهران در تمرینات تیمش حاضر شد، اما اعلام کرد که قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد و به خاطر وظایف مربیگری در تمرینات شرکت می‌کند. البته باید دید که مدیران پرسپولیس حاضر می‌شوند که در این موقع لیگ قرارداد گل محمدی را تمدید کنند یا نه!

به هر حال سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال برد برابر پیکان هستند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند و دل هواداران خود را شاد کنند.  

علاوه بر این، وحید امیری و میلاد سرلک مصدومان سرخپوشان هستند، ضمن اینکه یاسین سلمانی به خاطر پارگی رباط صلیبی تا چند ماه آینده غایب خواهد بود. با این وجود پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن دارد تا در مصاف با خودروسازان به میدان بروند. البته مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس در بازی فینال برابر تیم ملی قطر دچار مصدومیت شد و به نظر نمی‌رسد او به این بازی برسد.   

جدال رسول خطیبی و یحیی گل محمدی  در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود؟  

۲ تیم تاکنون ۳۶ بار به مصاف هم رفته‌اند که از این تعداد ۲۶ برد سهم پرسپولیس و  برد سهم پیکان بوده و  بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.   

صنعت نفت آبادان- ملوان / روز پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته باخت سنگینی برابر تیم سپاهان متحمل شد و با ۴ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

برزیل ایران در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و می‌خواهد که با حمایت هواداران خون‌گرم خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم ملوان را کسب کند تا از بحران خارج شود و از انتهای  جدول فرار کند.  

در آن طرف، تیم ملوان هفته گذشته برابر تیم نساجی به برتری دست یافت و با ۱۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.  

قو‌های سپید انزلی نتایج خوبی در فصل جاری گرفتند و آن‌ها می‌خواهند به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و دست پر به شهر خود برگردند، اما جلوی هواداران خون‌گرم صنعت نفت آبادان کار سختی پیش رو دارند.  

باشگاه خبرنگاران