به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار کرد: یک بازی بسیار مهم از نظر جدولی با ملوان داریم و خوشبختانه در زمین خودمان بازی می‌کنیم اما متاسفانه تماشاگرانمان را نداریم. وی ادامه داد: سه امتیاز این بازی می‌تواند ادامه مسیر ما را در […]

- اگر ملوان را نبریم آینده پراسترسی خواهیم داشت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار کرد: یک بازی بسیار مهم از نظر جدولی با ملوان داریم و خوشبختانه در زمین خودمان بازی می‌کنیم اما متاسفانه تماشاگرانمان را نداریم.

وی ادامه داد: سه امتیاز این بازی می‌تواند ادامه مسیر ما را در لیگ هموار کند اما اگر خدای ناکرده نتوانیم امتیاز بگیریم تیم ما وارد استرس می‌شود و آینده پراسترسی خواهیم داشت. امیدوارم با یک بازی خوب، جوانمردانه و با تلاش بازیکنانم و نیز انرژی مثبتی که مردم و هواداران به ما می دهند، سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: بازیکن محروم و مصدوم زیاد داریم؛ سه بازیکن سرباز داریم که با توجه به قانون جدید نمی‌توانند برای ما بازی کنند. اینکه چرا قانون جدید وسط فصل به ما اعلام می‌شود جای بحث دارد. اگر قرار بود برای ما بازی نکنند باید از ابتدا برای ما بازی نمی‌کردند. ما روی این بازیکنان حساب کرده بودیم. امانی و عباس قاسم مصدوم هستند و پناهی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. فهد طالب هم امشب به جمع ما اضافه می‌شود و سه بازیکن سرباز داریم. در مجموع ۷ بازیکن مصدوم و محروم داریم.

وی بیان کرد: همانطور که من محروم شدم و معذرت خواهی می‌کنم و آسیب آن را هم دیدیم، انتظار دارم هواداران ما کاری نکنند که محروم شوند تا از حمایت آنها بهره‌مند شویم و آنها هم از تماشای بازی لذت ببرند. امیدوارم در آینده دیگر چنین اتفاقی نیفتد تا با پشتوانه هواداران ۳ امتیاز بازی‌ها را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا