قطع همکاری مربی نساجی
قطع همکاری مربی نساجی

جدایی مربی نساجی از این تیم قطعی شد.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فرهاد کوچک زاده، پیرامون شکست تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: جا دارد از طرف خودم مجددا از هواداران عزیز عذر خواهی کنم چون معتقدم آنها سرمایه های واقعی هستند که همیشه و در هر شرایطی حامی تیم هستند.

وی افزود: به شخصه شاهد زحمات تک تک اعضای تیم از ابتدای فصل تاکنون بوده ام و به جرات می توانم بگویم این تیم یکی از با نظم‌ترین و سختکوش‌ترین تیم‌هایی است که در آن کار کرده ام. متاسفانه در بازی های اخیر دچار بدشانسی شدیم که در بازی با ملوان در انزلی اوج این بدشانسی ها را شاهد بودیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی ادامه داد:در آن مسابقه بیش از ۳ موقعیت ۱۰۰در صد گل را از دست دادیم و در بازی روز گذشته هم دو موقعیت خوب در نیمه اول و دو موقعیت در نیمه دوم داشتیم. با این وجود هم کادر فنی و هم بازیکنان تیم از بابت نتایج دو سه هفته اخیر ناراحت هستند و روز گذشته هم موضع خود را اعلام کردند. شما مطمئن باشید شرایط نساجی اینگونه باقی نخواهد ماند و این تیم به یکی از تیم‌های خوب و قلدر لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص استعفای وحید فاضلی گفت: استعفای فاضلی از طریق رسانه‌ها صورت گرفت و امروز هم ایشان بدون اطلاع در تمرین تیم شرکت نکرد لذا من در این زمینه با سرمربی تیم صحبت کردم که رحمتی اعلام کرد برای فاضلی در ادامه مسیر ورزشی آرزوی موفقیت می‌کند.

منبع: ایسـنا