به گزارش زیرنویس به نقل از اسکای نیوز، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه بار دیگر، در تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه و لبنان اهدافی را در جنوب دو کشور هدف قرار داد. بر پایه این گزارش، ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که در حال حمله به مواضع حزب‌الله در […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از اسکای نیوز، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه بار دیگر، در تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه و لبنان اهدافی را در جنوب دو کشور هدف قرار داد.

بر پایه این گزارش، ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که در حال حمله به مواضع حزب‌الله در مناطق مرزی جنوب لبنان است.

خبرنگار «اسکای‌نیوز» گزارش داد که صهیونیست‌ها شهرک «کفرشوبا» در بخش شرقی منطقه مرزی در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده‌اند.

خبرنگار «المیادین» نیز از جنوب لبنان گفت که ارتش صهیونیستی دو مرتبه به «تله العویضه» در نزدیکی شهرک «العدیسه» حمله کرده است.

رسانه‌های محلی همچنین از حملات تجاوزکارانه اشغالگران به مواضع ارتش سوریه در مناطق مرزی این کشور با فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نبع الفوار» در حومه قنیطره در سوریه خبر دادند.

این منابع افزودند این حمله به احتمال زیاد با یک فروند پهپاد انجام گرفته است.

تنش‌ها در مرز لبنان-فلسطین اشغالی در حالی بالا گرفته که جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه چهارشنبه اعلام کرد دو رزمنده این جنبش هنگام انجام وظیفه جهادی به شهادت رسیده‌اند.

حزب‌الله طی روزهای گذشته همچنین از شهادت چند رزمنده دیگر خود در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده بود. به دنبال این حملات، مقاومت اسلامی لبنان مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در خطوط مرزی با لبنان با استفاده از موشک‌های ضد زره هدف حمله قرار داده بود.

منبع: مـهر