درخواست فوری یحیی از مدیرعامل پرسپولیس
درخواست فوری یحیی از مدیرعامل پرسپولیس

با توجه به مصدومیت شدید دو تن از بازیکنان تیم پرسپولیس سرمربی سرخپوشان تهرانی به فکر یارگیری دوباره افتاد.

 

به گزارش زیرنویس، طی ۱۰ روز گذشته پس از مصدومیت یاسین سلمانی از ناحیه رباط صلیبی این بازیکن امروز در تهران تحت عمل جراحی زانو توسط پروفسور رازی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این بازیکن کادر پزشکی تیم پرسپولیس درباره مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس نیز که در خلال برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدید شد گفته اند او نیز به پارگی رباط صلیبی مشکوک است.

روز گذشته یحیی گل محمدی پس از مسجل شدن وضعیت مرتضی پورعلی گنجی در صحبت با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، از وی درخواست کرد هر طور شده شرایط برای جذب بازیکن جدید در پست‌های بازیکنانی که مصدوم شده‌اند را برایش فراهم کنند. قرار است در این رابطه صحبت‌هایی با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ارتباط با جذب بازیکنان جدید مطرح شود. قطعاً باشگاه پرسپولیس که سقف تعیین شده برای جذب بازیکن را پر کرده برای یارگیری جدید نیاز به پرداخت پول به بازیکنان تازه وارد دارد از این رو باید دید کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون فوتبال که این قانون را وضع کرده‌اند آیا برای چنین شرایطی تبصره یا ماده قانونی در نظر گرفته‌اند یا خیر!

پرسپولیس به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پس از دیدار مقابل پیکان باید به مصاف استقلال تاجیکستان برود. ضمن اینکه مسابقات دور برگشت مقابل النصر عربستان و الدحیل قطر و همین نماینده تاجیکستان نیز باقی مانده است.

منبع: خبـر ورزشی