حملات اسرائیل به غیرنظامیان تجاوزی وحشیانه است
حملات اسرائیل به غیرنظامیان تجاوزی وحشیانه است

ولیعهد عربستان سعودی در سخنانی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه را جنایتی شنیع و تجاوزی وحشیانه توصیف کرد.

 

به گزارش زیرنویس، ایسنا نوشت:  محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که هدف گرفتن غیرنظامیان در غزه جنایتی شنیع و تجاوزی وحشیانه است.

طبق گزارش خبرگزاری«واس»، ولیعهد سعودی تماسی تلفنی از فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن دریافت کرد که طی گفت‌وگوی دو طرف، «تشدید تنش‌ها در نوار غزه مورد بررسی قرار گرفت.»

محمد بن سلمان تاکید کرد که ریاض هدف گرفتن غیرنظامیان در غزه را جنایتی شنیع و تجاوزی وحشیانه می‌داند و بر لزوم اقدام برای محافظت از فلسطینیان تاکید می‌کند.

ولیعهد سعودی در گفت‌وگو با نخست‌وزیر ژاپن همچنین بر اهمیت تقویت تلاش‌ها برای متوقف کردن عملیات نظامی و کاستن از تنش‌ها به‌منظور پیشگیری از پیامدهای خطرناک آن علیه امنیت، صلح و ثبات در منطقه و جهان، تاکید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد سیزدهمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، دستور تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه رقم می‌زند و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

منبع: اطلاعات انلاین