پرسپولیس با شرایط سخت مقابل پیکان/صنعت نفت دنبال امتیاز خانگی
پرسپولیس با شرایط سخت مقابل پیکان/صنعت نفت دنبال امتیاز خانگی

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط بحرانی مدیریتی و فنی به مصاف پیکان تهران در هفته ششم لیگ برتر فصل جاری می رود.

به گزارش زیرنویس، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین آنها پرسپولیس مقابل پیکان بازی می‌کند.

دو تیم پایتخت در حالی از ساعت ۱۶:۵۰ امروز به مصاف یکدیگر می‌روند که باشگاه پیکان نتوانست زمین بازی در تهران پیدا کند تا ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبانی این دیدار را بر عهده بگیرد.

پرسپولیس که پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان در آخرین بازی خود در لیگ برتر فصل جاری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد حالا بدون تغییر شرایط به مصاف خودروسازان خواهد رفت.

کسر یک امتیاز به دلیل عدم رعایت قوانین نقل و انتقالاتی با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آغازی بر مشکلات پرسپولیس بود اما با قهر یحیی گل محمدی و در ادامه آن اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی همراه شد تا رضا درویش مدیرعامل این تیم روزها و شب‌های سختی را داشته باشد.

حالا گل محمدی با صرفنظر از درخواست خود برای جدایی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند اما تعداد زیادی مصدوم را نمی‌تواند در اختیار داشته باشد.

وحید امیری همچنان آسیب دیده است و شانس کمی برای بازی کردن دارد. امید عالیشاه نیز مصدومیتی قدیمی دارد که حضورش در بازی امروز در هاله‌ای از ابهام است. یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل جاری را به طور کل ازدست دادند تا دیگر جایی در ذهن کادر فنی برای استراتژی تیمی نداشته باشند.

از این رو گل محمدی چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان ندارد تا برای اولین بار گئورگی گولسیانی به عنوان زوج خط دفاعی کنار محمدحسین کنعانی زادگان بازی کند. احتمالا سروش رفیعی همراه با میلاد سرلک نیز رهبری تیم را در میانه میدان عهده دار خواهند شد تا موقعیت‌های گلزنی برای شهاب زاهدی ایجاد کرده و او بتواند همچون بازی با گل گهر گلزنی کند.

پرسپولیس با شرایط سخت مقابل پیکان/صنعت نفت دنبال امتیاز خانگی

دیگر دیدار امروز نیز در آبادان به میزبان صنعت نفت مقابل ملوان خواهد بود. شاگردان عبدالله ویسی که شروع پر فراز و نشیبی داشته‌اند حالا دنبال سه امتیاز مقابل قوی سپیدی هستند که بردن را به خوبی با مهدی تارتار یاد گرفته است. حال باید دید چه نتیجه‌ای برای دو تیم رقم خواهد خورد و کدام تیم جشن شادی خود را در آبادان برگزار می‌کند.

برنامه بازهای باقیمانده هفته ششم لیگ بیست و سوم به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ مهر

* پیکان – پرسپولیس ساعت ۱۶:۵۰
* صنعت نفت آبادان – ملوان ساعت ۱۹

جمعه ۲۸ مهر

* استقلال تهران – هوادار ساعت ۱۸
* فولاد – استقلال خوزستان ساعت ۱۹

شنبه ۲۹ مهر

* ذوب‌آهن – مس رفسنجان ساعت ۱۸
* تراکتور – شمس‌آذر قزوین ساعت ۱۸:۱۵

منبع: مـهر